Gjest minnah Skrevet 8. juli 2009 Skrevet 8. juli 2009 Les Mondes Engloutis.. nydelig, fransk tegnefilmserie. Denne her er å få kjøpt med norsk tekst, men er dette den originale serien? Tegningen på coveret er jo helt annerledes enn originaltegningene. http://www.flimra.no/underholdning/shagma-endelig-pa-dvd/ 0 Siter
siameser Skrevet 8. juli 2009 Skrevet 8. juli 2009 Ja, serien inni er akkurat den samme som den som gikk på TV. Jeg tror det er en annen oversetter på teksten, siden noen ord og uttrykk er litt forskjellig oversatt ("shaggiser" "oricalcum" istedet for "gullbronsen"etc.) Og ja, den serien er akkurat like eventyrlig nå som da jeg var liten...nå får jeg til og med meg referansene til verdenshistorien. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 8. juli 2009 Skrevet 8. juli 2009 Ja, serien inni er akkurat den samme som den som gikk på TV. Jeg tror det er en annen oversetter på teksten, siden noen ord og uttrykk er litt forskjellig oversatt ("shaggiser" "oricalcum" istedet for "gullbronsen"etc.) Og ja, den serien er akkurat like eventyrlig nå som da jeg var liten...nå får jeg til og med meg referansene til verdenshistorien. Takk for svar :-) Da skal jeg jammen gå til innkjøp, har sett noen snutter på YouTube, men det skal uansett bli stas! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.