Gå til innhold

SPA

Gjest - for første gang

Anbefalte innlegg

Gjest - for første gang
Skrevet

Jeg har fått gavekort på SPA, -heldige meg! Men så er spørsmålet: jeg har aldri vært på SPA før og lurer derfor på om man får fra behandling til behandling, eller velger man ut bare en type, f.eks ansiktsbehandling? Først skal man jo gå fra basseng til basseng, og i diverse badstuer har jeg skjønt. Hvor lang tid bruker man på en SPA-dag?

Skrevet

Du velger behandling ut fra hvor stort gavekortet er. Du kan ha en eller flere behandlinger. Oftest er man først i basseng og badstu. Men dette varierer fra sted til sted. Ikke alle ha basseng. Uansett så blir du "geleidet" rundt.

Spa er kjempedeilig...gled deg!

Skrevet

Jeg var der vel i fire-fem timer. Da har man egentlig fått mer enn nok. Veldig deilig dog. Anbefaler deg å ikke legge noen planer rett etterpå, om de da ikke inkluderer spising. Evt ta med en banan som du kan spise etterpå. Du får nok frukt, men plutselig er du famished. Vet ikke helt hvorfor.

Gjest for første gang
Skrevet

Du velger behandling ut fra hvor stort gavekortet er. Du kan ha en eller flere behandlinger. Oftest er man først i basseng og badstu. Men dette varierer fra sted til sted. Ikke alle ha basseng. Uansett så blir du "geleidet" rundt.

Spa er kjempedeilig...gled deg!

Takk for svar! Ja, jeg gleder meg. Da er det bare å bestille i vei. Jeg rekker nok flere behandlinger etter beløpet på gavekortet å dømme.

Gjest for første gang
Skrevet

Jeg var der vel i fire-fem timer. Da har man egentlig fått mer enn nok. Veldig deilig dog. Anbefaler deg å ikke legge noen planer rett etterpå, om de da ikke inkluderer spising. Evt ta med en banan som du kan spise etterpå. Du får nok frukt, men plutselig er du famished. Vet ikke helt hvorfor.

Jeg har i grunnen satt av hele dagen, ingen planer utenom SPA. Det ligger et stykke unna og med reisingen blir det sansynligvis halve dagen, minst. Mat skal pakkes!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...