Gjest - for første gang Skrevet 9. juli 2009 Skrevet 9. juli 2009 Jeg har fått gavekort på SPA, -heldige meg! Men så er spørsmålet: jeg har aldri vært på SPA før og lurer derfor på om man får fra behandling til behandling, eller velger man ut bare en type, f.eks ansiktsbehandling? Først skal man jo gå fra basseng til basseng, og i diverse badstuer har jeg skjønt. Hvor lang tid bruker man på en SPA-dag? 0 Siter
Skyer Skrevet 9. juli 2009 Skrevet 9. juli 2009 Du velger behandling ut fra hvor stort gavekortet er. Du kan ha en eller flere behandlinger. Oftest er man først i basseng og badstu. Men dette varierer fra sted til sted. Ikke alle ha basseng. Uansett så blir du "geleidet" rundt. Spa er kjempedeilig...gled deg! 0 Siter
willow Skrevet 10. juli 2009 Skrevet 10. juli 2009 Jeg var der vel i fire-fem timer. Da har man egentlig fått mer enn nok. Veldig deilig dog. Anbefaler deg å ikke legge noen planer rett etterpå, om de da ikke inkluderer spising. Evt ta med en banan som du kan spise etterpå. Du får nok frukt, men plutselig er du famished. Vet ikke helt hvorfor. 0 Siter
Gjest for første gang Skrevet 11. juli 2009 Skrevet 11. juli 2009 Du velger behandling ut fra hvor stort gavekortet er. Du kan ha en eller flere behandlinger. Oftest er man først i basseng og badstu. Men dette varierer fra sted til sted. Ikke alle ha basseng. Uansett så blir du "geleidet" rundt. Spa er kjempedeilig...gled deg! Takk for svar! Ja, jeg gleder meg. Da er det bare å bestille i vei. Jeg rekker nok flere behandlinger etter beløpet på gavekortet å dømme. 0 Siter
Gjest for første gang Skrevet 11. juli 2009 Skrevet 11. juli 2009 Jeg var der vel i fire-fem timer. Da har man egentlig fått mer enn nok. Veldig deilig dog. Anbefaler deg å ikke legge noen planer rett etterpå, om de da ikke inkluderer spising. Evt ta med en banan som du kan spise etterpå. Du får nok frukt, men plutselig er du famished. Vet ikke helt hvorfor. Jeg har i grunnen satt av hele dagen, ingen planer utenom SPA. Det ligger et stykke unna og med reisingen blir det sansynligvis halve dagen, minst. Mat skal pakkes! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.