Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er akkurat ferdig med Arn-serien av Jan Guillou. En veldig fengende og lettlest serie med krig, kjærlighet og historisk bakgrunn. Perfekt for meg;)

Skrevet

Holder nå på med Paradisets barn av Marianne Fredriksson - det er en trilogi som handler om Eva, Kain og Norene (de fra Edens hage, vet dere;-)).

trampetroll
Skrevet

Har lest Øya, og Hav av tid og holder nå på med Ingenting

Skrevet

Holder nå på med Paradisets barn av Marianne Fredriksson - det er en trilogi som handler om Eva, Kain og Norene (de fra Edens hage, vet dere;-)).

Norene forbinder jeg hels med tvillingene Noreen og Doreen fra "Hairspray"! ;-)

Skrevet

Jeg er nesten ferdig med "kineseren" av Henning Mankell. Etter det blir det nok til at jeg leser "Vinter i Madrid", husker ikke forfatternavnet. Elsker å lese bøker i sommerferien :-)

Gjest bikku
Skrevet

Den seinere tida har det blitt masse paperbacks fra flyplassbutikker og kiosker. Havets Katedral (spansk forfatter, husker ikke navn), Goliat (Ørjan Karlson), Brida (Paolo Cohelo), Charlotte Isabel Hansen (Tore Renberg), Paktens voktere (Tom Egeland), Tre søstre nr 25(?)(Bente Pedersen). Litterær fastfood i overflod - ferie er deilig!

Skulle jeg anbefale et leseprosjekt over tid med utgangspunkt i dette, så velg Renbergs trilogi om Jarle Klepp: "Mannen som elsket Yngve", "Kompani Orheim" og "Charlotte Isabel Hansen". Særlig treffende for oss som vokste opp omtrent samtidig med forfatteren.

candyqueen_83
Skrevet

Holder fortsatt på med Dan Brown- Engler og demoner. Absolutt ikke like fengende som Da Vinci-koden.

Trilogien om Arn har jeg planer om å lese :o)

candyqueen_83
Skrevet

Den seinere tida har det blitt masse paperbacks fra flyplassbutikker og kiosker. Havets Katedral (spansk forfatter, husker ikke navn), Goliat (Ørjan Karlson), Brida (Paolo Cohelo), Charlotte Isabel Hansen (Tore Renberg), Paktens voktere (Tom Egeland), Tre søstre nr 25(?)(Bente Pedersen). Litterær fastfood i overflod - ferie er deilig!

Skulle jeg anbefale et leseprosjekt over tid med utgangspunkt i dette, så velg Renbergs trilogi om Jarle Klepp: "Mannen som elsket Yngve", "Kompani Orheim" og "Charlotte Isabel Hansen". Særlig treffende for oss som vokste opp omtrent samtidig med forfatteren.

Jeg leste "Mannen som elsket Yngve", men syns den var utrolig kjedelig.

Skrevet

Holder fortsatt på med Dan Brown- Engler og demoner. Absolutt ikke like fengende som Da Vinci-koden.

Oi, jeg syntes Engler & Demoner var lysår bedre enn Da Vinci-koden:-)

candyqueen_83
Skrevet

Kanskje jeg syntes Da Vinci-koden var bedre fordi jeg leste den illustrerte utgaven. Jeg føler det går litt trått nå hvertfall :o)

Skrevet

Jeg er snart på vei til USA for å hamstre bøker av alle slag :D:D

Jeg skal også hamstre diverse magasiner :D:D

Ellers leser jeg andre boka om Nifse Nella akkurat nå - deilig barnebok :D

Skrevet

Oj, jeg syntes Engler og Demoner var bedre enn DaVinci-koden, jeg...

Skrevet

Renbergs bøker er herlige! Men jeg syntes Charlotte Isabell Hansen var litt kjedeligere enn de første bøkene om Jarle.

Skrevet

Jeg likte også Engler og Demoner bedre enn Da Vinci-koden! :o)

Skrevet

Holder på med Afrodites basseng av Gert Nygårdshaug. Etter det venter Prost Gotvins geometri av samme forfatter. Ellers har jeg planer om å lese noe Hamsun, i hvertfall Markens grøde og så blir det vel noe krim, i tillegg til at jeg leser Harry Potter sammen med 9-åringen i huset.

Skrevet

Läckberg. :)

Henne leser jeg også,men akkurat nå leser jeg Avsporing med James Siegel

mariaflyfly
Skrevet

Norske klassikere som er pensum neste skoleår. ;)

Gjest bikku
Skrevet

Renbergs bøker er herlige! Men jeg syntes Charlotte Isabell Hansen var litt kjedeligere enn de første bøkene om Jarle.

Enig! Men jeg måtte bare ha med slutten. Omtalen gjorde at jeg hadde mage til å vente til den kom i paperback.

Skrevet

Krim, Unni Lindell. Er på bok 4 nå, nattsøsteren, i serien om kriminaletterforskaer Cato Isaksen :) Kjempespennende.. Får alltid en brå vendig på slutten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...