Gå til innhold

Anbefalte innlegg

tzatziki1365380058
Skrevet

Siri Hustvedt: Når du ser meg.

De første 50 siden lover VELDIG godt!

candyqueen_83
Skrevet

Jeg likte også Engler og Demoner bedre enn Da Vinci-koden! :o)

Tydeligvis meg det er noe rart med da. Lest litt over 200 sider, men den fenger meg ikke enda. Men jeg må lese ferdig alle bøker så jeg kan ikke slutte. Bare tar litt ekstra tid.

Skrevet

Har lest "La meg synge deg stille sanger" av Linda Olsson. Den var nydelig...også har jeg lest Unni Lindell, Nå har jeg akkurat begynt på "Jeg forbanner tidens elv.",av Per Petterson....

Skrevet

Jeg leser Sagaen om Isfolket av Margit Sandemo for 8 gang tror jeg.......

Vet ikke hva det er med den serien jeg, men hver gang jeg er ferdig med bok nr 47, så er jeg nødt til å begynne på nytt.

Mannen i huset tror jeg er gal, men heldigvis er det ikke bare jeg i huset som er det. 13 åringen driver på bok nr 7 for 2. gang.

Ikke mye annet jeg har lest iløpet av de siste årene, men jeg leser bare på senga om kvelden da, så jeg bruker lang tid på hele serien, og begynner å savne de første figurene i serien når jeg nærmer meg ferdig :-)

Da er det på`n igjen :-) Driver på bok nr 16 nå

Skrevet

Jeg leser Sagaen om Isfolket av Margit Sandemo for 8 gang tror jeg.......

Vet ikke hva det er med den serien jeg, men hver gang jeg er ferdig med bok nr 47, så er jeg nødt til å begynne på nytt.

Mannen i huset tror jeg er gal, men heldigvis er det ikke bare jeg i huset som er det. 13 åringen driver på bok nr 7 for 2. gang.

Ikke mye annet jeg har lest iløpet av de siste årene, men jeg leser bare på senga om kvelden da, så jeg bruker lang tid på hele serien, og begynner å savne de første figurene i serien når jeg nærmer meg ferdig :-)

Da er det på`n igjen :-) Driver på bok nr 16 nå

Åååå, så godt å se at det er flere enn meg - har også pløyet gjennom serien en 5-6 ganger, og koser meg like mye hver gang...

Har nå også lest Heksemesteren og Sagnet om Lysets rike, ikke like bra, men morsomt å lese "fortsettelsen".

Skrevet

Åååå, så godt å se at det er flere enn meg - har også pløyet gjennom serien en 5-6 ganger, og koser meg like mye hver gang...

Har nå også lest Heksemesteren og Sagnet om Lysets rike, ikke like bra, men morsomt å lese "fortsettelsen".

Har planer om å komme meg videre på heksemersteren jeg også, har kjøpt mesteparten av den.

Synes Martgit har en god evne til å gjøre skikkelsene levende, føler at jeg blir kjent med de :-)

Sikkert derfor det fenger.

Skrevet

Har planer om å komme meg videre på heksemersteren jeg også, har kjøpt mesteparten av den.

Synes Martgit har en god evne til å gjøre skikkelsene levende, føler at jeg blir kjent med de :-)

Sikkert derfor det fenger.

''Sikkert derfor det fenger.''

Ja, for en kan jo ikke snakke om noen stor skrivekunst...

Skrevet

Jeg leser faglitteratur, men jeg burde vel egentlig ta en pause og lese noe annet.

Skrevet

Har lest Tom Egeland - Lucifers Evangelium, bra bok, men ble litt irritert av slutten.

Holder nå på med Elizabeth George - Fare i rødt.

Gjest Ellipse
Skrevet

Jeg har bare sett filmene om Arn, likte de i alle fall! Selv om det ikke akkurat er "min" type litteratur.

Om sommeren går det stort sett i krim, hvis jeg leser noe. Orker ikke tunge bøker. Nå holder jeg på med Mørkemannen av Unni Lindell. Den er ganske spennende. Gleder meg til å begynne på 2´ern i Stig Larsson trilogien etterpå.

Skrevet

Har lest Tom Egeland - Lucifers Evangelium, bra bok, men ble litt irritert av slutten.

Holder nå på med Elizabeth George - Fare i rødt.

''Har lest Tom Egeland - Lucifers Evangelium, bra bok, men ble litt irritert av slutten.''

Enig! Her i huset har begge vi voksne lest den og vi var enige om at slutten var vel spesiell... Synes han kunne kommet med noe litt mer realistisk enn det der.

Skrevet

Jeg er akkurat ferdig med Gunnar Stålesen "Kalde Hjerter", og har nå begynt på Åsa Larsons bok nr. 2 "Spilt Blod".

Tidligere i sommer har jeg lest Anna Gavalda "Saman er ein mindre aleine". En utrolig fantastisk, flott bok som kan anbefales!

Gjest Vanuna
Skrevet

Jeg leser to krimbøker på mitt morsmål, og så har jeg boka Return av Victoria Hislop og en bok om Obama liggende på nattbordet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...