Gjest Skrevet 9. juli 2009 Skrevet 9. juli 2009 Du vet sikkert hva jeg mener... lekkert, hva? (Yeye, alle vet at det er stygt, jeg kjeder meg.) 0 Siter
astridny Skrevet 10. juli 2009 Skrevet 10. juli 2009 Ja det er veldig stygt. Så jeg fatter ikke hvorfor oppegående jenter gjør det. :-/ 0 Siter
morsan Skrevet 10. juli 2009 Skrevet 10. juli 2009 Ja det er veldig stygt. Så jeg fatter ikke hvorfor oppegående jenter gjør det. :-/ Er de oppegående, da? ;-) 0 Siter
kaffepiken Skrevet 10. juli 2009 Skrevet 10. juli 2009 Har aldri skjønt hvorfor noen jenter velger å fjerne brynene og tegne på en svart hard strek istedet. Ikke pent, nei! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. juli 2009 Skrevet 10. juli 2009 Det er jo ikke alle som har øyebryn å snakke om, og øyebryn gir ansiktet et "løft". Mange fyller inn sine egne øyebryn med litt farge og da ser det vanligvis helt naturlig ut. Ellers er jeg enig i at det ser rart ut med en svart, tynn strek til øyebryn.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.