morsan Skrevet 9. juli 2009 Skrevet 9. juli 2009 Jeg tror jeg må si Harald Stanghelle for mitt vedkommende - synes han virker fornuftig og balansert. Jeg lytter alltid ekstra mye til han når han er på TV. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 9. juli 2009 Skrevet 9. juli 2009 Er det en som synser om vårt rikets tilstand? 0 Siter
morsan Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Skrevet 9. juli 2009 Er det en som synser om vårt rikets tilstand? Ja, slike 'eksperter' som stadig vekk er i media og uttaler seg om dette og hint, enten fordi de har en jobb der dette fremstår som naturlig (som f eks Aftenpostens Stanghelle), eller fordi de uansett har mye på hjertet som de gjerne vil snakke om, som f eks Petter Stordalen. Andre eksempler kan f eks være Thomas Hylland Eriksen, Trygve Hegnar, Arne Strand, Kåre Willoch. Men det er ikke naturlig, synes jeg, å nevne aktive politikere blant rikssynerne. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 9. juli 2009 Skrevet 9. juli 2009 Ja, slike 'eksperter' som stadig vekk er i media og uttaler seg om dette og hint, enten fordi de har en jobb der dette fremstår som naturlig (som f eks Aftenpostens Stanghelle), eller fordi de uansett har mye på hjertet som de gjerne vil snakke om, som f eks Petter Stordalen. Andre eksempler kan f eks være Thomas Hylland Eriksen, Trygve Hegnar, Arne Strand, Kåre Willoch. Men det er ikke naturlig, synes jeg, å nevne aktive politikere blant rikssynerne. Rikssynsere, går gjerne fra den ene yterlighet til den andre, synes jeg....Og de er jo også politisk orientert! Politikere bør holde seg laangt unna dette, de bør snakke politikk, og gjerne øve seg litt mere, så vi andre også forstår det;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.