Gå til innhold

Har du en favoritt-rikssynser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg må si Harald Stanghelle for mitt vedkommende - synes han virker fornuftig og balansert. Jeg lytter alltid ekstra mye til han når han er på TV.

hidi, the scorpion
Skrevet

Er det en som synser om vårt rikets tilstand?

Skrevet

Er det en som synser om vårt rikets tilstand?

Ja, slike 'eksperter' som stadig vekk er i media og uttaler seg om dette og hint, enten fordi de har en jobb der dette fremstår som naturlig (som f eks Aftenpostens Stanghelle), eller fordi de uansett har mye på hjertet som de gjerne vil snakke om, som f eks Petter Stordalen.

Andre eksempler kan f eks være Thomas Hylland Eriksen, Trygve Hegnar, Arne Strand, Kåre Willoch.

Men det er ikke naturlig, synes jeg, å nevne aktive politikere blant rikssynerne.

hidi, the scorpion
Skrevet

Ja, slike 'eksperter' som stadig vekk er i media og uttaler seg om dette og hint, enten fordi de har en jobb der dette fremstår som naturlig (som f eks Aftenpostens Stanghelle), eller fordi de uansett har mye på hjertet som de gjerne vil snakke om, som f eks Petter Stordalen.

Andre eksempler kan f eks være Thomas Hylland Eriksen, Trygve Hegnar, Arne Strand, Kåre Willoch.

Men det er ikke naturlig, synes jeg, å nevne aktive politikere blant rikssynerne.

Rikssynsere, går gjerne fra den ene yterlighet til den andre, synes jeg....Og de er jo også politisk orientert!

Politikere bør holde seg laangt unna dette, de bør snakke politikk, og gjerne øve seg litt mere, så vi andre også forstår det;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...