Gå til innhold

Nettdating..

Anbefalte innlegg

Gjest marikke
Skrevet

Jeg møtte en fyr i kveld som jeg møtte via en nettdating side.

Og jeg er litt i tvil om hva jeg skal gjøre.

Han er søt, morsom, pen på en måte. Men ikke særlig "mann" om dere skjønner. Men kunne sikkert bli en god venn. Derfor vet jeg ikke om jeg kan falle for han.

Han virker veldig interesert, og sendte meg meldinger etter daten, ville tydeligvis treffes igjen. Jeg forsøkte å være litt tilbakeholden, men samtidig så har jeg lyst til å treffe han igjen. Vet ikke hvorfor.

Skal man forsøke en andre gang?

Det var jo ikke et stort nei. Ble bare litt skuffet over hvordan han så ut. Vet det er overfladisk og teit.

Noen råd?

Skrevet

Om du trivdes sammen med ham som en venn, kan du vel treffe ham igjen for å se om det blir noe mer da?

Skrevet

Hvis du har lyst til å møte ham en gang til så gjør du det. Det er jo helt uforpliktende. Og om du liker ham godt så ser du snart "forbi" utseendet hans som jeg skjønner ikke er helt som du hadde tenkt deg.

Gjest Mirakelet
Skrevet

Han kan ha falske forhåpninger, kjenner ei jente som møtte en fyr som var grei på alle måter, men så var han liten og rar av utseende. Hun ville jo ikke såre han, så hun sa aldri det, men ville samtidig beholde han som venn.

han derimot tolket det dithen at hun og var interessert, men bare ville ha litt bedre tid å bli kjent med han før de ble sammen....

så han ble veldig skuffet da han hørte det aldri kunne bli de to.

Hvorfor liksom... hun kunne jo ikke si rett ut til han, sorry du er perfekt på alle måter, men du er liten og rar :D

Skrevet

Et utseende kan man faktisk venne seg til hvis man blir glad i noen. Det har jeg selv opplevd. Et par jeg kjenner hadde det også slik: hun likte ikke utseende hans i begynnelsen (de møttes via nettet, og hun betrodde meg dette som venninne). Etterhvert fikk hun mer og mer sansen for ham likevel, og i dag har de vært lykkelig samboende i mange år.

Gjest majas mamma
Skrevet

Da jeg første gang så bildet av min nettvenn tenkte jeg, nei, det der er ikke min type. Spilte veldig opp til vennskap først. Vi møttes en gang, og han var jo veldig hyggelig. Vi møttes en gang til, og så var det gjort. I dag er vi lyykkelig gift, og jeg har verdens kjekkeste mann, syns jeg nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...