monass Skrevet 10. juli 2009 Skrevet 10. juli 2009 Gikk selvfølgelig glipp av minnemarkeringen som ble sendt på en eller annen tv-kanal forleden. Noen som vet om den ligger ut på nett-tv? Hvilken kanal ble det sendt på? 0 Siter
morsan Skrevet 10. juli 2009 Skrevet 10. juli 2009 Ble sendt på nrk2 ihvertfall, sjekk på nrk.no. 0 Siter
Colette Skrevet 10. juli 2009 Skrevet 10. juli 2009 Den ble sendt på NRK 2. Og Tv2-nyhetskanalen. Hvordan kunne du gå glipp av dette bl.a: http://www.youtube.com/watch?v=NzHJyKkEOHQ&feature=channel_page 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 10. juli 2009 Skrevet 10. juli 2009 Den ble sendt på NRK 2. Og Tv2-nyhetskanalen. Hvordan kunne du gå glipp av dette bl.a: http://www.youtube.com/watch?v=NzHJyKkEOHQ&feature=channel_page Gråter hver gang jeg ser det klippet jeg ( 0 Siter
Colette Skrevet 10. juli 2009 Skrevet 10. juli 2009 Gråter hver gang jeg ser det klippet jeg ( Jeg også:-( Jeg framstår sikkert som MJ-fan nr. 1 på dette forumet. Men det var jeg ikke. Annet enn at jeg var imponert over hans dans og "låter" som var 100% feilfrie. Han var en fantastisk artist- som vi alle burde huske:-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 11. juli 2009 Skrevet 11. juli 2009 Jeg også:-( Jeg framstår sikkert som MJ-fan nr. 1 på dette forumet. Men det var jeg ikke. Annet enn at jeg var imponert over hans dans og "låter" som var 100% feilfrie. Han var en fantastisk artist- som vi alle burde huske:-) Pssst: På NRK1 i kveld sender de konserten hvor de hyller MJs 30 år lange karriere... Den har jeg tenkt å se:-) 0 Siter
Elis31 Skrevet 11. juli 2009 Skrevet 11. juli 2009 På youtube ligger masse stoff om livshistorien hans, samt minnemarkeringsklipp. Blant annet to filmer living med Michael Jacson. Samt sikker tusenvis av andre klipp. 0 Siter
Colette Skrevet 11. juli 2009 Skrevet 11. juli 2009 Pssst: På NRK1 i kveld sender de konserten hvor de hyller MJs 30 år lange karriere... Den har jeg tenkt å se:-) Takk for påminnelsen :-) Men jeg måtte få med meg en fotballkamp som gikk på samme tid. Dumt, men slik blir prioriteringene noen ganger:-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 11. juli 2009 Skrevet 11. juli 2009 Takk for påminnelsen :-) Men jeg måtte få med meg en fotballkamp som gikk på samme tid. Dumt, men slik blir prioriteringene noen ganger:-) Hele konserten blir sendt på NRK (1, tror jeg) i morgen 16.05. Fikk ikke sett den i dag jeg heller... 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 Takk for påminnelsen :-) Men jeg måtte få med meg en fotballkamp som gikk på samme tid. Dumt, men slik blir prioriteringene noen ganger:-) Konserten går enda en gang! Den går onsdag kveld, tror det var 21:30 på nrk3. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.