Gå til innhold

Minnemarkeringen M.Jackson

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk selvfølgelig glipp av minnemarkeringen som ble sendt på en eller annen tv-kanal forleden. Noen som vet om den ligger ut på nett-tv? Hvilken kanal ble det sendt på?

Skrevet

Ble sendt på nrk2 ihvertfall, sjekk på nrk.no.

Skrevet

Gråter hver gang jeg ser det klippet jeg :o(

Jeg også:-( Jeg framstår sikkert som MJ-fan nr. 1 på dette forumet. Men det var jeg ikke. Annet enn at jeg var imponert over hans dans og "låter" som var 100% feilfrie. Han var en fantastisk artist- som vi alle burde huske:-)

Skrevet

Jeg også:-( Jeg framstår sikkert som MJ-fan nr. 1 på dette forumet. Men det var jeg ikke. Annet enn at jeg var imponert over hans dans og "låter" som var 100% feilfrie. Han var en fantastisk artist- som vi alle burde huske:-)

Pssst: På NRK1 i kveld sender de konserten hvor de hyller MJs 30 år lange karriere... Den har jeg tenkt å se:-)

Skrevet

På youtube ligger masse stoff om livshistorien hans, samt minnemarkeringsklipp. Blant annet to filmer living med Michael Jacson. Samt sikker tusenvis av andre klipp.

Skrevet

Pssst: På NRK1 i kveld sender de konserten hvor de hyller MJs 30 år lange karriere... Den har jeg tenkt å se:-)

Takk for påminnelsen :-) Men jeg måtte få med meg en fotballkamp som gikk på samme tid. Dumt, men slik blir prioriteringene noen ganger:-)

Skrevet

Takk for påminnelsen :-) Men jeg måtte få med meg en fotballkamp som gikk på samme tid. Dumt, men slik blir prioriteringene noen ganger:-)

Hele konserten blir sendt på NRK (1, tror jeg) i morgen 16.05.

Fikk ikke sett den i dag jeg heller...

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Konserten går enda en gang! Den går onsdag kveld, tror det var 21:30 på nrk3. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...