Gå til innhold

Vurderingstema i heimen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er så fæl, morsan:-) Akkurat den soafen hadde jeg gladelig betalt minst 5000 for. Den er jo bare rålekker og spesiell:-)

Skrevet

Du er så fæl, morsan:-) Akkurat den soafen hadde jeg gladelig betalt minst 5000 for. Den er jo bare rålekker og spesiell:-)

Spesielt de ulike fargenyansene på putene og 'underdelen'!

Skrevet

Spesielt de ulike fargenyansene på putene og 'underdelen'!

Det må jo bare være bildekvaliteten som gir det utslaget:-) Det er jo ikke mulig at den ser slik ut:-)

Skrevet

Det må jo bare være bildekvaliteten som gir det utslaget:-) Det er jo ikke mulig at den ser slik ut:-)

*skuffet*

Skrevet

*skuffet*

Skjønner jeg godt:-) Det hadde jo vært rålekkert med de nyansene som bildet viser :-)

Skrevet

Hehehe! Dette må da være en Uhelbredelig Optimist ;-)

Skrevet

Hehehe! Dette må da være en Uhelbredelig Optimist ;-)

Ja, det får'n si! :-)

Skrevet

Man finner i hvert fall et annet adjektiv enn "pen" hvis man virkelig legger den ut for salg. F.eks. "original" eller "spesiell".

Evt. "fargerik" eller "falmet".

Skrevet

1000,-???? Det må være en skrivefeil med 2 nuller for mye. Minst. Noe så jævlig. Urgh. Og det er vel en viss fargenyanseforskejll på puter og selve sofaen?

Skrevet

Den tror jeg kanskje jeg hadde vært villig til å betale noen kroner for å bli kvitt,...Litt vel optimstisk den selgeren :-)

Gjest majas mamma
Skrevet

Tro det eller ei. Jeg har sett verre! Sønnen fikk en sovesofa etter en gammel tante av en kamerat. Han ringte fortvilet hjem og lurte på om han kunne få det leopardmønstrede teppet jeg kjøpte en gang i midlertidig sinnsforvirrelse, for han måtte ha noe å dekke over med. Sovesofaen var orange, med store brune, sorte og gusjegrønne blomster. GRØSS.......Den varte bare til andre lønning, da fikk han seg en ny, og både sovesofaen og teppet vandret til de evige jaktmarker for stygge sofaer og tepper.

Skrevet

Tro det eller ei. Jeg har sett verre! Sønnen fikk en sovesofa etter en gammel tante av en kamerat. Han ringte fortvilet hjem og lurte på om han kunne få det leopardmønstrede teppet jeg kjøpte en gang i midlertidig sinnsforvirrelse, for han måtte ha noe å dekke over med. Sovesofaen var orange, med store brune, sorte og gusjegrønne blomster. GRØSS.......Den varte bare til andre lønning, da fikk han seg en ny, og både sovesofaen og teppet vandret til de evige jaktmarker for stygge sofaer og tepper.

Stakkars gutt! Ikke lett å si nei til gamle tante som mulignes gjorde det av et godt hjerte - eller kanskje hun bare gjorde det for å bli kbitt skiten? ;o)

Apropos leopardmønstret - forleden dag var jeg på en bruktbutikk og der solgte de en type treningsbenk (sikkert til å løfte vekter på) hvor setet var belagt med tigermønstret plast-trekk... Jeg tror jeg var temmelig storøyd der jeg sto og kikket!

Skrevet

Man finner i hvert fall et annet adjektiv enn "pen" hvis man virkelig legger den ut for salg. F.eks. "original" eller "spesiell".

Evt. "fargerik" eller "falmet".

''eller "falmet".''

*fnis*

Skrevet

Det er jo snilt å ikke gi den til skolekorpsets loppemarked, da. I så fall måtte jo de tatt jobben med å bli kvitt den. :- )

Skrevet

Det er jo snilt å ikke gi den til skolekorpsets loppemarked, da. I så fall måtte jo de tatt jobben med å bli kvitt den. :- )

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...