morsan Skrevet 10. juli 2009 Skrevet 10. juli 2009 Hva bør man gjøre med den gamle sovesofaen - gi den bort til skolekorpsets loppemarked, eller avertere den på finn og håpe at noen synes det er et scoop å bla opp en hel tusenlapp for den? http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18149721 0 Siter
Colette Skrevet 10. juli 2009 Skrevet 10. juli 2009 Du er så fæl, morsan:-) Akkurat den soafen hadde jeg gladelig betalt minst 5000 for. Den er jo bare rålekker og spesiell:-) 0 Siter
morsan Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Skrevet 10. juli 2009 Du er så fæl, morsan:-) Akkurat den soafen hadde jeg gladelig betalt minst 5000 for. Den er jo bare rålekker og spesiell:-) Spesielt de ulike fargenyansene på putene og 'underdelen'! 0 Siter
Colette Skrevet 10. juli 2009 Skrevet 10. juli 2009 Spesielt de ulike fargenyansene på putene og 'underdelen'! Det må jo bare være bildekvaliteten som gir det utslaget:-) Det er jo ikke mulig at den ser slik ut:-) 0 Siter
morsan Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Skrevet 10. juli 2009 Det må jo bare være bildekvaliteten som gir det utslaget:-) Det er jo ikke mulig at den ser slik ut:-) *skuffet* 0 Siter
Colette Skrevet 10. juli 2009 Skrevet 10. juli 2009 *skuffet* Skjønner jeg godt:-) Det hadde jo vært rålekkert med de nyansene som bildet viser :-) 0 Siter
kaffepiken Skrevet 10. juli 2009 Skrevet 10. juli 2009 Hehehe! Dette må da være en Uhelbredelig Optimist ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Skrevet 10. juli 2009 Hehehe! Dette må da være en Uhelbredelig Optimist ;-) Ja, det får'n si! :-) 0 Siter
laban Skrevet 10. juli 2009 Skrevet 10. juli 2009 Man finner i hvert fall et annet adjektiv enn "pen" hvis man virkelig legger den ut for salg. F.eks. "original" eller "spesiell". Evt. "fargerik" eller "falmet". 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. juli 2009 Skrevet 11. juli 2009 1000,-???? Det må være en skrivefeil med 2 nuller for mye. Minst. Noe så jævlig. Urgh. Og det er vel en viss fargenyanseforskejll på puter og selve sofaen? 0 Siter
Skyer Skrevet 11. juli 2009 Skrevet 11. juli 2009 Den tror jeg kanskje jeg hadde vært villig til å betale noen kroner for å bli kvitt,...Litt vel optimstisk den selgeren :-) 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 11. juli 2009 Skrevet 11. juli 2009 Tro det eller ei. Jeg har sett verre! Sønnen fikk en sovesofa etter en gammel tante av en kamerat. Han ringte fortvilet hjem og lurte på om han kunne få det leopardmønstrede teppet jeg kjøpte en gang i midlertidig sinnsforvirrelse, for han måtte ha noe å dekke over med. Sovesofaen var orange, med store brune, sorte og gusjegrønne blomster. GRØSS.......Den varte bare til andre lønning, da fikk han seg en ny, og både sovesofaen og teppet vandret til de evige jaktmarker for stygge sofaer og tepper. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. juli 2009 Skrevet 11. juli 2009 Tro det eller ei. Jeg har sett verre! Sønnen fikk en sovesofa etter en gammel tante av en kamerat. Han ringte fortvilet hjem og lurte på om han kunne få det leopardmønstrede teppet jeg kjøpte en gang i midlertidig sinnsforvirrelse, for han måtte ha noe å dekke over med. Sovesofaen var orange, med store brune, sorte og gusjegrønne blomster. GRØSS.......Den varte bare til andre lønning, da fikk han seg en ny, og både sovesofaen og teppet vandret til de evige jaktmarker for stygge sofaer og tepper. Stakkars gutt! Ikke lett å si nei til gamle tante som mulignes gjorde det av et godt hjerte - eller kanskje hun bare gjorde det for å bli kbitt skiten? ;o) Apropos leopardmønstret - forleden dag var jeg på en bruktbutikk og der solgte de en type treningsbenk (sikkert til å løfte vekter på) hvor setet var belagt med tigermønstret plast-trekk... Jeg tror jeg var temmelig storøyd der jeg sto og kikket! 0 Siter
morsan Skrevet 11. juli 2009 Forfatter Skrevet 11. juli 2009 Man finner i hvert fall et annet adjektiv enn "pen" hvis man virkelig legger den ut for salg. F.eks. "original" eller "spesiell". Evt. "fargerik" eller "falmet". ''eller "falmet".'' *fnis* 0 Siter
Orio Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 Det er jo snilt å ikke gi den til skolekorpsets loppemarked, da. I så fall måtte jo de tatt jobben med å bli kvitt den. :- ) 0 Siter
morsan Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Skrevet 13. juli 2009 Det er jo snilt å ikke gi den til skolekorpsets loppemarked, da. I så fall måtte jo de tatt jobben med å bli kvitt den. :- ) ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.