Gå til innhold

Jeg er sannynligvis....

Anbefalte innlegg

Skrevet

en enkel sjel:-) Om sommeren savner jeg de vanlige, faste tv-programmene. Slik som Hotell Cæsar, Tabloid osv. I dag fikk jeg høre at TV2's sommersending (husker ikke hva den heter) skulle ha besøk av Jens Stoltenberg som laget mat, Bjørn Eidsvåg som skulle synge en ny sang og Kristian Valen som skulle være morsom. Jeg satte meg til- full av forventning- og storkoste meg:-)

Er det jeg som er "rar"? :-)

Skrevet

Jeg syns ikke fredagen er helt den samme uten Nytt på Nytt, så jeg er nok en enkel sjel jeg også :-)

Skrevet

Ja!

Men nå er jo du Dr. også da ..:-)

Skrevet

Jeg syns ikke fredagen er helt den samme uten Nytt på Nytt, så jeg er nok en enkel sjel jeg også :-)

"Nytt på nytt" har jeg egentlig glemt å savne:-) Men jeg skjønner hva du mener :-)

Gjest mora2
Skrevet

Hehe, vær den du er du! :0)

Hender jeg savner Cæsar jeg også! *hvisker* ;P

Skrevet

Jeg kan forstå ditt behov for rutiner og alt det, men jeg synes vel ikke det du ramser opp her er særlig opphissende. Hvis noen berøvet meg for Graham Norton, derimot...DA!

Skrevet

Herlig! Vi koser oss med både Sommeråpent og Allsang på grensen vi! :o)

Skrevet

Nå som været er slik det er, er jeg veldig enig med deg. Jeg følger med på endel serier gjennom året, som ikke går på sommeren.

Men egentlig er jeg glad de tar pauser om sommeren, for det er så kjedelig å bli styrt av klokka når man endelig ikke trenger det:-)

Skrevet

Nå som været er slik det er, er jeg veldig enig med deg. Jeg følger med på endel serier gjennom året, som ikke går på sommeren.

Men egentlig er jeg glad de tar pauser om sommeren, for det er så kjedelig å bli styrt av klokka når man endelig ikke trenger det:-)

Jo, det er godt å slippe å rekke den og den serien. For jammen kan det være litt pes noen ganger. Derfor har jeg skaffet meg TV2 Sumo. Så ser jeg på det når jeg har tid og lyst:-) Jeg er litt sur over at de tar betalt for å kunne se på web-tv, for det er de vel den eneste kanalen som gjør, tror jeg.

Skrevet

Herlig! Vi koser oss med både Sommeråpent og Allsang på grensen vi! :o)

:-)) Jeg er ikke så glad i "Sommeråpent" på NRK 1. og spesielt ikke når Ingerid Stenvold leder programmet. Synes hun er litt vel mye "smil og skravling" - på grensen til slitsom:-)

Skrevet

Jo, det er godt å slippe å rekke den og den serien. For jammen kan det være litt pes noen ganger. Derfor har jeg skaffet meg TV2 Sumo. Så ser jeg på det når jeg har tid og lyst:-) Jeg er litt sur over at de tar betalt for å kunne se på web-tv, for det er de vel den eneste kanalen som gjør, tror jeg.

Det er nettopp pga betalingen jeg IKKE har TV2sumo, selv om jeg nok kunne ha tenkt meg det innimellom...

Skrevet

Det er nettopp pga betalingen jeg IKKE har TV2sumo, selv om jeg nok kunne ha tenkt meg det innimellom...

Det er ganske spesielt dette med TV2 og betaling, synes jeg. Det er jo ikke dyrt - kr. 95,00 i mnd.. Men allikevel.....de er utrolig grådige.

Skrevet

Det er ganske spesielt dette med TV2 og betaling, synes jeg. Det er jo ikke dyrt - kr. 95,00 i mnd.. Men allikevel.....de er utrolig grådige.

Men er NRK noe bedre da, som krever lisens av alle som har TV, uavhengig av om de ser på NRK eller ei?

Skrevet

Men er NRK noe bedre da, som krever lisens av alle som har TV, uavhengig av om de ser på NRK eller ei?

Nå er det vel ikke NRK som krever det, men staten. Jeg betaler min lisens med glede for å slippe reklame og ikke minst sms-meldinger:-( Dessuten så er NRK den eneste kanalen jeg stoler 100% på når det kommer til nyheter og andre former for fakta.

Skrevet

Nå er det vel ikke NRK som krever det, men staten. Jeg betaler min lisens med glede for å slippe reklame og ikke minst sms-meldinger:-( Dessuten så er NRK den eneste kanalen jeg stoler 100% på når det kommer til nyheter og andre former for fakta.

Jeg betaler lisens, men ikke med glede...

Skrevet

Jeg betaler lisens, men ikke med glede...

Jeg gjør faktisk det. Jeg føler at jeg betaler for den eneste seriøse kanalen vi har, og som alltid holder høyt kvalitetsnivå. Jeg betaler jo også kr. 310,00 i mnd. til Canal Digital, altså kr. 3720 i året, og det er kanskje mindre for pengene, spør du meg :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...