Gå til innhold

Alderforskjell mann-kvinne

Anbefalte innlegg

Gjest 29-40
Skrevet

For omlag et år siden møtte jeg en mann som nå er 29 år gammel. Jeg er 40.

Vi hadde en utrolig hyggelig kveld. God samtale, masse latter, dans og litt klining.

Han sa helt tydelig at han synes det at jeg var eldre var veldig tiltrekkende på ham.

Jeg likte ham veldig godt fordi han var lett å snakke med, nysgjerrig og hadde masse humør og selvironi. Utrolig oppegående med masse gutteaktig sjarm. Kul stil.

Da han fulgte med til taxien og jeg skulle dra, sto han tydelig fortvilet med armene ut...Men jeg har ikke fått tlfnr ditt...?!

Jeg ropte tilbake at hvis det er meningen vi skal møtes igjen så gjør vi det..!

Tiden har gått og jeg har ofte tenkt på ham...men skøvet det bort igjen, mest på grunn av aldersforskjellen...

Så dumpet jeg borti profilen hans på Facebook...tok mot til meg og skreiv en kort hilsen, refererte til kvelden vår og sa jeg tenkte på han iblant.

Dagen etter ( i går) la han meg til som venn...(!)

Now what...skal jeg gjøre noe mer....vente på at han gjør noe...kan det hende at han ikke tør fordi jeg er eldre..jeg vil møte han, men er redd for å dumme meg ut med å tro at han bryr seg...han visste ikke mitt etternavn eller har felles bekjente med meg, så det hadde vært vanskelig for han å finne meg...jeg har kjent til en venn av han....

Hva med alderen...han 29, har barn og har vært samboer...jeg 40...har både små og store barn...

Jeg jobber og vanker i et miljø som på mange måter skaper en felles platform i forhold til interesser osv....jeg danser, han DJ.

Hjelp!

Skrevet

Vent og se om han tar kontakt og ta det som det kommer! :o) Hadde aldersforskjellen vært omvendt hadde ingen løftet et øyebryn.

Skrevet

Aldersforskjellen hadde jeg ikke brydd meg om i det hele tatt hvis jeg var dere! Dersom han ikke hadde barn, men ønsket seg det, og du var "ferdig" med å få barn, så ville det derimot vært problematisk. Men slik du beskriver har dere begge barn, det er da bare en berikelse.

Nei jeg syns ikke du skal avvise ham dersom han tar kontakt. Du kan selvsagt også sende noen ord om "hvordan går det?" for å se hva slags respons han gir.

Lykke til!

Skrevet

1- vent. Ellers risikerer du å virke panisk.

2 - regn ikke med noe fast forhold uansett. Hvis du er ute etter noe kortvarig, spiller ikke aldersforkjellen noen rolle. Sikter du langvarig, blir du sannsynlgivis skuffet -

sånn er vel livet..

Skrevet

Vent et par dager og send en "hvordan går det"-melding, og hør om han er interessert i å ta en kopp kaffe eller noe med deg.

Skrevet

Det kan gå helt greit det, selv om aldersforskjellen er "feil" vei. Det to år siden jeg møtte en vesentlig yngre mann (10+). Vi er nå gift, og har det veldig bra sammen. Følg hjertet ditt, om det skulle vise seg at det kan være noe i luften. Lykke til :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...