Gå til innhold

Når en ikke blir bekreftet som venn på facebook

Anbefalte innlegg

Gjest barndomsvenn
Skrevet

Sendte venneforespørsel til en som ennå ikke har svart. (Han er aktiv på siden) Det er sikkert 6 mnd siden, og når jeg søker han opp står det "awaiting friend confirmation". Og jeg lurer på hvorfor han ikke bare har avvist forespørselen..... Mistenker at det er fordi han da ikke lenger kan se den utvidede informasjonen på siden min?

Vil ikke en forespørsel "nulle seg ut" av seg selv etter en tid?

Jeg kan visst ikke trekke tilbake forespørselen..?

Skal prøve å endre info som gis når jeg sender venneforespørsel, men har ennå ikke funnet ut hvordan.

Skrevet

Er vedkommende aktiv på siden sin da? Ikke alle er det vet du.

Gjest barndomsvenn
Skrevet

Som skrevet: han er aktiv på siden sin.

Skrevet

Du kan slette forespørselen din når du går inn på fanen venner øverst på siden din. Da får du opp alle - venner og de du har sendt venneforespørsel til. På linjen er det et kryss og velger du det så sletter du forespørselen.

Skrevet

Hvorfor ikke sende en mail til han, og spørre hvordan det står til?

Jeg legger sjelden til folk som er perifere kjente, eller folk jeg ikke har pratet med på mange år. Da krever det litt mailing fram og tilbake først... og er de ikke interesserte i det, så kan det bare være....

Gjest Dårlig gjort av mange...
Skrevet

Hvorfor ikke sende en mail til han, og spørre hvordan det står til?

Jeg legger sjelden til folk som er perifere kjente, eller folk jeg ikke har pratet med på mange år. Da krever det litt mailing fram og tilbake først... og er de ikke interesserte i det, så kan det bare være....

Ja, det er nok det beste. Er flere fra gamledager som har lagt meg til - men så har jeg ikke hørt snurten fra dem, noen har jeg skrevet til i etterkant og hørt hvordan det gikk osv, men de har ikke engang svart.... så da spør jeg: Hvorfor i all verden la de meg til om de ikke engang gidder å svare på en liten mail fra meg? Så fristende å slette dem fra lista. Jeg legger kun til folk jeg ønsker å prate med. Hva er vitsen med å ha 400 "venner" på lista en aldri prater med liksom, det høres veldig desperat ut, som om en vil at folk skal tro en er pop og har mange venner :D

Skrevet

Som skrevet: han er aktiv på siden sin.

Er det ikke sånn at om man ikke trykker "ignorer" så kan heller ikke personen sende en ny venneforespørsel? Sånn innbiller jeg meg at jeg holder gamle klassekamerater jeg ikke føler behov for å ha kontakt med, i sjakk.

Gjest barndomsvenn
Skrevet

Er det ikke sånn at om man ikke trykker "ignorer" så kan heller ikke personen sende en ny venneforespørsel? Sånn innbiller jeg meg at jeg holder gamle klassekamerater jeg ikke føler behov for å ha kontakt med, i sjakk.

...at jeg behøver å holdes i sjakk, mener du? :)

Vel, det var han som var etter meg en lang periode, så han er vel fremdeles snurt over at han ikke fikk napp. *spøk*

Jeg har hvertfall fjernet venneforespørselen min nå, trodde ikke det gikk an.

Skrevet

...at jeg behøver å holdes i sjakk, mener du? :)

Vel, det var han som var etter meg en lang periode, så han er vel fremdeles snurt over at han ikke fikk napp. *spøk*

Jeg har hvertfall fjernet venneforespørselen min nå, trodde ikke det gikk an.

Aha, der har du forklaringen - Hevn for gamle synder. :-)

Gjest ignorerer iblant
Skrevet

Hm. Jeg har av og til ignorert venneforespørsler. Jeg vil heller det enn å avvise dem direkte. Det er ikke så lett for folk å avvise direkte.

Skrevet

Ja, det er nok det beste. Er flere fra gamledager som har lagt meg til - men så har jeg ikke hørt snurten fra dem, noen har jeg skrevet til i etterkant og hørt hvordan det gikk osv, men de har ikke engang svart.... så da spør jeg: Hvorfor i all verden la de meg til om de ikke engang gidder å svare på en liten mail fra meg? Så fristende å slette dem fra lista. Jeg legger kun til folk jeg ønsker å prate med. Hva er vitsen med å ha 400 "venner" på lista en aldri prater med liksom, det høres veldig desperat ut, som om en vil at folk skal tro en er pop og har mange venner :D

Jeg har nesten 700 folk i vennelista mi, folk jeg har vokst opp med, deltatt på et eller annet med, jobbet med, ferierer/har feriert med, familie, gode venner, gamle venner og kjente, gamle klassekamerater fra alle skoletrinn, naboer og folk jeg omgås eller møter på og _prater med_ i en eller annen sammenheng...

Men nå går jeg og føler på at jeg skal gi det litt tid, og så skal jeg slette unna en del "gode" arbeidskollegaer, som har vist seg å ikke være så gode likevel. Jeg hater nemlig hønsefarm-mentalitet og silent treatment, så det får bli en liten opprensking etter hvert...

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Er det noen måte man kan se når noen sist var pålogget?

Gjest minnah
Skrevet

Jeg har nesten 700 folk i vennelista mi, folk jeg har vokst opp med, deltatt på et eller annet med, jobbet med, ferierer/har feriert med, familie, gode venner, gamle venner og kjente, gamle klassekamerater fra alle skoletrinn, naboer og folk jeg omgås eller møter på og _prater med_ i en eller annen sammenheng...

Men nå går jeg og føler på at jeg skal gi det litt tid, og så skal jeg slette unna en del "gode" arbeidskollegaer, som har vist seg å ikke være så gode likevel. Jeg hater nemlig hønsefarm-mentalitet og silent treatment, så det får bli en liten opprensking etter hvert...

700 stk? Som ikek er perifere kjente eller folk du ikke har snakket med på mange år? Jøss, da har du MANGE venner ;-)

Skrevet

700 stk? Som ikek er perifere kjente eller folk du ikke har snakket med på mange år? Jøss, da har du MANGE venner ;-)

Er folk jeg prater med når jeg møter dem, ja, eller som jeg mailer med i blant for å oppdateres på hverandre. Kan ikke kalle alle for venner, men kollegaer er det veldig mange av, og de har en tendens til å havne i vennelista. Føles litt teit å avslå forespørslene fra dem... men samtidig føler jeg for en opprensking i de rekkene etter hvert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...