Gå til innhold

Hund med "mensplager"?

Anbefalte innlegg

Gjest baremei
Skrevet

Hunden min (snart 2 år) har akkurat fått løpetid, og virker ikke helt i form. Vanligvis er hun svært aktiv og livlig og elsker å gå tur. I dag måtte hun lokkes med ut. Ute ville hun til stadighet spise gress, noe jeg tolker som et symptom på kvalme. Mat vil hun ikke ha. Hun har sovet nesten hele dagen, men har ikke kastet opp og avføringen virker normal.

Er det vanlig at hunder blir uvel når de har løpetid?

hidi, the scorpion
Skrevet

Høres ut som hun har en hårball som må ut! La henne spise masse gress, så kommer nok hårballen ut;)

Gjest baremei
Skrevet

Takk for svar, hidi og alwaysme. Rett etter at jeg skrev dette innlegget, ville hun ut. Og nå virker det som om hun har kviknet til! Heldigvis. Kanskje hun bare var litt utslått av varmen.

hidi, the scorpion
Skrevet

Takk for svar, hidi og alwaysme. Rett etter at jeg skrev dette innlegget, ville hun ut. Og nå virker det som om hun har kviknet til! Heldigvis. Kanskje hun bare var litt utslått av varmen.

Så godt;))

Bare husk at hunder spiser gress gor en grunn;)

Gjest forvent mye rart.
Skrevet

Hunder med løpetid er utrolig sære. De er helt anderledes enn de pleier å være normalt. Dette er ikke det første du oppdager med ditt liv som hundeeier.

Bare vent til løpetiden er ferdig og etter noen uker så kan hunden din finne på å lage reir og lete etter barna sine. Såkalt innbillt svangerskap er ofte vanlig en eller flere ganger i en hunds liv.

Gjest baremei
Skrevet

Hunder med løpetid er utrolig sære. De er helt anderledes enn de pleier å være normalt. Dette er ikke det første du oppdager med ditt liv som hundeeier.

Bare vent til løpetiden er ferdig og etter noen uker så kan hunden din finne på å lage reir og lete etter barna sine. Såkalt innbillt svangerskap er ofte vanlig en eller flere ganger i en hunds liv.

Hmm. Jaja, godt å være forberedt;-) Hun har hatt løpetid en gang før, men da oppførte hun seg omtrent som normalt.

Gjest baremei
Skrevet

Så godt;))

Bare husk at hunder spiser gress gor en grunn;)

Ja, jeg hadde egentlig forventet at hun skulle kaste opp. Men det gjorde hun altså ikke.

Men nå virker hun altså plutselig bra igjen! Hun har til og med spist! Nå ligger hun ved beina mine og koser seg med en tyggeleke. Så det virker som jeg kan senke skuldrene for denne gang:-) Ikke bare-bare å være bekymret hundemamma;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...