Gå til innhold

Hvor lenge uten mens?

Anbefalte innlegg

Gjest mari-wanne
Skrevet

Hvor lenge er det lengste du har vært uten mensen og var det noen spesiell årsak til det? (Graviditet gjelder ikke...)

Lurer fordi jeg ikke har hatt mensen på 4-5 måneder nå og aner ikke hvorfor... Var hos legen for en måneds tid siden, men han mente at vi skulle se det an litt til.

Jeg er ikke gravid, er i slutten av 20-årene. Noen som har noen anelse om hva det kan skyldes? Begynner å bli litt bekymret...

Skrevet

Etter et litt for stort vekttap var jeg uten mensen i ett helt år.

Gjest Bivirkninger
Skrevet

Jeg brukte Vita-pro i et års tid.

Mistet mensen, mistet halvparten av håret mitt, gul i huden, mange luftveisinnfeksjoner.

Overdosert på anitoksidanter.

Mensen var borte i 4 mnd. Var hos legen, tok all mulige blodprøver. Ingenting galt med hormoner og andre nødvendige lagre i kroppen.

Sluttet med Vita pro ( for de kunne ikke virke når jeg var så syk), og ble spontant bedre på kort tid. Mensen kom tilbake også.

Skrevet

Jeg har vært uten i 2-3 måneder, da jeg var for undervektig. Slet med angst som tok bort matlysten og nattesøvnen. Den kom tilbake da jeg ble bedre, men jeg merker fremdeles at den blir mye mindre om jeg ikke spiser nok og nærmer meg 50-grensa igjen. Det skal visst mindre stress og undervekt til enn en gjerne tror.

Skrevet

Det lengste jeg har vært uten mens, utenom graviditetene, er 1 år og 8 mnd.

Grunnen er PCO.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...