Koja Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 Bør man ta noen forhåndsregler før man drar på ferie til utlandet? 0 Siter
astridny Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 Ha ikke tilfeldig sex uten beskyttelse. Bli ikke med fremmende hjem. :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 Ta de vanlige forholdsreglene: Pass på hygienen. Ha gjerne med antibakteriell til å vaske hendene med etter toalettbesøk og før måltider. Og ser du noen som virker syke, trenger du ikke akkurat å sette deg helt ved siden av. Jeg har akkurat vært i London. Der så jeg ei asiastisk jente som gikk med munnbind, og jeg lurte på hvorfor. Mulig det var svineinfluensaen hun ville beskytte seg mot? Ikke vet jeg, men så drastiske tiltak skulle ikke være nødvendig. 0 Siter
serendipity Skrevet 13. juli 2009 Skrevet 13. juli 2009 Jeg er mer bekymret for å få en skikkelig mage infeksjon. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 13. juli 2009 Skrevet 13. juli 2009 Ha ikke tilfeldig sex uten beskyttelse. Bli ikke med fremmende hjem. :-) Særlig ikke svin 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.