ringerikskringla Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 hei hei.. min kjære pappa fyller 80 år til helgen og vi skal ha selskap for han. Nå er jeg konditor og min pappa baker så det bør jo ikke være problemer med kaker. Men må si jeg har gått litt tom for ideer.Jeg skal bake 3 kaker men vær snill og kom med litt tips. Er litt lei den tradisjonelle marsipankaka. Er d noen fine sider på nett jeg kan få tips og ideer på litt spesielle ting. 0 Siter
Orio Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 Pavlova er kjempegodt, da. Fikk det i et selskap for noen dager siden. Ellers er kransekake alltid en slager i vår famillie, det samme gjelder sachertorte. Eller bløtkake med masse jordbær, det tror jeg er det beste du kan lage nå om sommeren. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 Pavlova er kjempegodt, da. Fikk det i et selskap for noen dager siden. Ellers er kransekake alltid en slager i vår famillie, det samme gjelder sachertorte. Eller bløtkake med masse jordbær, det tror jeg er det beste du kan lage nå om sommeren. Sachertorte, må være verdens beste kake med litt pisket krem til;) 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 Hjemmelaget ostekake, med pynt av friske jordbær. Nam, nam. Godt i sammervarmen også, og fin for litt "sarte" mager som kanskje reagerer på mye krem og fett. 0 Siter
Gjest mien Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 Sachertorte, må være verdens beste kake med litt pisket krem til;) Kvæfjordkaka, verdens beste vettu 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 Ostekake, Pavlova (har aldri laget den selv), Oreokake. 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 Tiramisukake eller noe egenkomponert med jordbær? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 Ingenting er bedre enn en god tiramisukake 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 I disse sommertider ville jeg nok ha gått for noe friskt med rikelige mengder av sesongens frukt. Pavlova er en favoritt for min del, men også en mandelbunn med jordbær/bringebær/annet godt på krem el vaniljekrem ville ha vært alternativ. Evt mandelbunn med (sjokolade)mousse og frisk frukt el bær på toppen. Med krem til. Mmm. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.