Gå til innhold

hvorfor vikeplikt fra venstre ved rundkjøring?

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

Fikk ikke åpnet linken! :-(

Men jeg har handlet inn 1 x Minette Walters, 2 x Sue Grafton + at jeg har en chick litt liggendes igjen på hytta fra i fjor, så jeg skal ha nok å lese:-)

Hva er chick?

Har selv handlet ymse litteratur til ferien og så langt bare vært gjennom én, som tok litt tid.

Skrevet

Fordi det ved innkjøring til rundkjøringa står et skilt som forteller deg at du har vikeplikt....

Gjest Elextra
Skrevet

Fordi det ved innkjøring til rundkjøringa står et skilt som forteller deg at du har vikeplikt....

''Fordi det ved innkjøring til rundkjøringa står et skilt som forteller deg at du har vikeplikt....''

Og grunnen til at man skal drepe andre er at det strider mot straffeloven? :P

Skrevet

Hva er chick?

Har selv handlet ymse litteratur til ferien og så langt bare vært gjennom én, som tok litt tid.

http://en.wikipedia.org/wiki/Chick_lit

Som du ser er jeg definitivt utenfor nevnte målgruppe;-) Men dette er romaner som er svært lettleste og ofte nokså fornøyelige. Men de kan være nokså irriterende også. Hvis de ikke er så irriterende, egner de seg bra til strandlektyre selv om man skulle bli avbrutt i lesingen hele tiden;-)

Eksempler på slike bøker: Sushi for nybegynnere, vannmelonen.

Husker ikke hva den jeg har på hytta heter, men tror det er samme forfatter som Vannmelonen.

Jeg har hittil i sommer pløyd meg gjennom "Engler og demoner" samt en PD James-bok, og har forsåvidt begynt på Knut Nærums "Norsk litteraturhistorie etter hukommelsen".

Gjest Elextra
Skrevet

http://en.wikipedia.org/wiki/Chick_lit

Som du ser er jeg definitivt utenfor nevnte målgruppe;-) Men dette er romaner som er svært lettleste og ofte nokså fornøyelige. Men de kan være nokså irriterende også. Hvis de ikke er så irriterende, egner de seg bra til strandlektyre selv om man skulle bli avbrutt i lesingen hele tiden;-)

Eksempler på slike bøker: Sushi for nybegynnere, vannmelonen.

Husker ikke hva den jeg har på hytta heter, men tror det er samme forfatter som Vannmelonen.

Jeg har hittil i sommer pløyd meg gjennom "Engler og demoner" samt en PD James-bok, og har forsåvidt begynt på Knut Nærums "Norsk litteraturhistorie etter hukommelsen".

Takk for tips om chick lit, har nok vært innom litt sånt selv om jeg ikke har kjent betegnelsen.

Har forøvrig lest litt mer i sommer da (re. ''Jeg har hittil i sommer ''), dog ikke denne siste ferieuken :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Takk for tips om chick lit, har nok vært innom litt sånt selv om jeg ikke har kjent betegnelsen.

Har forøvrig lest litt mer i sommer da (re. ''Jeg har hittil i sommer ''), dog ikke denne siste ferieuken :-)

''dog ikke denne siste ferieuken''

Presisering: Siste uke var ferieuke, men har flere ferieuker igjen *SSS*

Skrevet

''Fordi det ved innkjøring til rundkjøringa står et skilt som forteller deg at du har vikeplikt....''

Og grunnen til at man skal drepe andre er at det strider mot straffeloven? :P

På en måte ja..... Vis man ser på lover og regler....

Men bruker man sunn fornuft, kommer man også langt. ;-)

Skrevet

''dog ikke denne siste ferieuken''

Presisering: Siste uke var ferieuke, men har flere ferieuker igjen *SSS*

*S*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...