Gå til innhold

Koffeintabletter

Anbefalte innlegg

Gjest Doffen Duck
Skrevet

Etter 15 år i arbeidslivet så skal jeg tilbake på skolebenken igjen, men det er en ting som bekymrer meg mye nå like før skolen begynner - at jeg skal holde meg våken. Jeg har alltid slitt med å holde meg våken når jeg har vært på kurs e.l.

Jeg drikker ikke kaffe, og lurer på om koffeintabletter kan være tingen for meg?! Noen som har erfaringer med disse - hjelper disse mot nevnte problem? Ser at de selges reseptfritt i Sverige - er de da lovlig å ta med seg inn i landet?

Fortsetter under...

hidi, the scorpion
Skrevet

Skjønner du er nervøs! Men jeg har tro på gammel sterk kaffe og vann i tillegg;) Og husk niste!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Et tips for å holde seg våken er å notere under forelesningene. Da tvinger du deg selv til å høre etter for å plukke ut det viktigste å notere i stedet for å la tankene vandre.

Gjest Doffen Duck
Skrevet

Skjønner du er nervøs! Men jeg har tro på gammel sterk kaffe og vann i tillegg;) Og husk niste!

Kaffe har jeg forsøkt, men jeg får ikke ned en dråpe.

hidi, the scorpion
Skrevet

Kaffe har jeg forsøkt, men jeg får ikke ned en dråpe.

Da går det ikke med kaffe;) Hva med red bull eller hva det heter?

Gjest Doffen Duck
Skrevet

Da går det ikke med kaffe;) Hva med red bull eller hva det heter?

Redd for at det blir for dyrt i lengden. En 4-pk koster 100 spenn her i landet(ca) og det skulle bli flere hundre kroner i uka :(

Noen som kjenner til nevnte tabletter og om man kan ta inn disse lovlig(de selges på resept her og reseptfritt i Sverige).

Annonse

Skrevet

Redd for at det blir for dyrt i lengden. En 4-pk koster 100 spenn her i landet(ca) og det skulle bli flere hundre kroner i uka :(

Noen som kjenner til nevnte tabletter og om man kan ta inn disse lovlig(de selges på resept her og reseptfritt i Sverige).

Jeg hadde tatt sjansen på å ta de med inn da. Men håper du klarer deg mest uten. Nok søvn, trening, og et sunt kosthold bør jo væe det beste.

Gjest Svinepelsen
Skrevet

Kjøp de i Sverige. Der koster de en brøkdel.

Gjest Doffen Duck
Skrevet

Kjøp de i Sverige. Der koster de en brøkdel.

Men er de lovlig her i landet?

Skrevet

Jeg begynte å drikke kaffe i forbindelse med studier, nettopp for å holde meg våken i leseperiodene før eksamen. Ikke veldig godt, men jeg brukte både melk og sukker i og da gikk det ned :o) Nå har jeg kuttet melken, men sukker må jeg fortsatt ha, hehe.

Ellers finnes det jo sånne fresetabletter man blander i vann som inneholder koffein, tror mange sportsforretninger fører slike.

Disse funker veldig bra:

http://www.tn.no/shop/produkt.aspx?id=885

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...