Gjest Doffen Duck Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 Etter 15 år i arbeidslivet så skal jeg tilbake på skolebenken igjen, men det er en ting som bekymrer meg mye nå like før skolen begynner - at jeg skal holde meg våken. Jeg har alltid slitt med å holde meg våken når jeg har vært på kurs e.l. Jeg drikker ikke kaffe, og lurer på om koffeintabletter kan være tingen for meg?! Noen som har erfaringer med disse - hjelper disse mot nevnte problem? Ser at de selges reseptfritt i Sverige - er de da lovlig å ta med seg inn i landet? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 Skjønner du er nervøs! Men jeg har tro på gammel sterk kaffe og vann i tillegg;) Og husk niste! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 Et tips for å holde seg våken er å notere under forelesningene. Da tvinger du deg selv til å høre etter for å plukke ut det viktigste å notere i stedet for å la tankene vandre. 0 Siter
Gjest Doffen Duck Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 Skjønner du er nervøs! Men jeg har tro på gammel sterk kaffe og vann i tillegg;) Og husk niste! Kaffe har jeg forsøkt, men jeg får ikke ned en dråpe. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 Kaffe har jeg forsøkt, men jeg får ikke ned en dråpe. Da går det ikke med kaffe;) Hva med red bull eller hva det heter? 0 Siter
Gjest Doffen Duck Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 Da går det ikke med kaffe;) Hva med red bull eller hva det heter? Redd for at det blir for dyrt i lengden. En 4-pk koster 100 spenn her i landet(ca) og det skulle bli flere hundre kroner i uka Noen som kjenner til nevnte tabletter og om man kan ta inn disse lovlig(de selges på resept her og reseptfritt i Sverige). 0 Siter
Elis31 Skrevet 13. juli 2009 Skrevet 13. juli 2009 Redd for at det blir for dyrt i lengden. En 4-pk koster 100 spenn her i landet(ca) og det skulle bli flere hundre kroner i uka Noen som kjenner til nevnte tabletter og om man kan ta inn disse lovlig(de selges på resept her og reseptfritt i Sverige). Jeg hadde tatt sjansen på å ta de med inn da. Men håper du klarer deg mest uten. Nok søvn, trening, og et sunt kosthold bør jo væe det beste. 0 Siter
Elis31 Skrevet 13. juli 2009 Skrevet 13. juli 2009 Jeg hadde tatt sjansen på å ta de med inn da. Men håper du klarer deg mest uten. Nok søvn, trening, og et sunt kosthold bør jo væe det beste. Her står det litt info: http://www.legemiddelverket.no/templates/InterPage____57488.aspx 0 Siter
Gjest Svinepelsen Skrevet 13. juli 2009 Skrevet 13. juli 2009 Redd for at det blir for dyrt i lengden. En 4-pk koster 100 spenn her i landet(ca) og det skulle bli flere hundre kroner i uka Noen som kjenner til nevnte tabletter og om man kan ta inn disse lovlig(de selges på resept her og reseptfritt i Sverige). Kjøp de i Sverige. Der koster de en brøkdel. 0 Siter
Gjest Doffen Duck Skrevet 16. juli 2009 Skrevet 16. juli 2009 Kjøp de i Sverige. Der koster de en brøkdel. Men er de lovlig her i landet? 0 Siter
filiokus81 Skrevet 16. juli 2009 Skrevet 16. juli 2009 Jeg begynte å drikke kaffe i forbindelse med studier, nettopp for å holde meg våken i leseperiodene før eksamen. Ikke veldig godt, men jeg brukte både melk og sukker i og da gikk det ned ) Nå har jeg kuttet melken, men sukker må jeg fortsatt ha, hehe. Ellers finnes det jo sånne fresetabletter man blander i vann som inneholder koffein, tror mange sportsforretninger fører slike. Disse funker veldig bra: http://www.tn.no/shop/produkt.aspx?id=885 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.