Gjest Noe må skje! Skrevet 13. juli 2009 Skrevet 13. juli 2009 Jeg føler at livet mitt står i stampe. Jeg er arbeidsledig og sliter med å komme videre i livet mitt. Jeg føler sterkt på at jeg kanskje burde gå for en ny retning på en eller annen måte. Jeg hadde trengt noen å tenke sammen med om hva som skal skje videre i livet mitt, men hvor finner jeg en sånn en, som ikke samtidig skal ha en bråte med penger for det... Og som ikke er altfor alternativ! Da kjenner jeg at jeg blir skeptisk!! 0 Siter
ekte nick Skrevet 13. juli 2009 Skrevet 13. juli 2009 En coach høres ut som en lur ide, ja. Kanskje du kunne ringe litt rundt og høre hva de tar? Er jo ikke sikkert alle er like dyre. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 13. juli 2009 Skrevet 13. juli 2009 Har hørt positivt om disse, men det er nok langt fra gratis: http://www.psykologbistand.no/publish.aspx 0 Siter
Gjest starry Skrevet 15. juli 2009 Skrevet 15. juli 2009 Jeg går til coach, og vil anbefale noen som driver inn NLP (sertifisert NLP-coach). Ikke noe alternativt over det jeg driver med, det er rett og slett en person å snakke med og som stiller de rette spørsmålene slik at jeg kommer meg videre i livet. Har hatt en enorm betydning for meg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.