Gå til innhold

Coach...?

Gjest Noe må skje!

Anbefalte innlegg

Gjest Noe må skje!
Skrevet

Jeg føler at livet mitt står i stampe. Jeg er arbeidsledig og sliter med å komme videre i livet mitt. Jeg føler sterkt på at jeg kanskje burde gå for en ny retning på en eller annen måte. Jeg hadde trengt noen å tenke sammen med om hva som skal skje videre i livet mitt, men hvor finner jeg en sånn en, som ikke samtidig skal ha en bråte med penger for det... Og som ikke er altfor alternativ! Da kjenner jeg at jeg blir skeptisk!!

Skrevet

En coach høres ut som en lur ide, ja. Kanskje du kunne ringe litt rundt og høre hva de tar? Er jo ikke sikkert alle er like dyre.

Gjest starry
Skrevet

Jeg går til coach, og vil anbefale noen som driver inn NLP (sertifisert NLP-coach). Ikke noe alternativt over det jeg driver med, det er rett og slett en person å snakke med og som stiller de rette spørsmålene slik at jeg kommer meg videre i livet. Har hatt en enorm betydning for meg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...