Bookworm Skrevet 13. juli 2009 Skrevet 13. juli 2009 http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historier/artikkel.php?artid=568368 Dette må vel være et prakteksempel på akkurat det? 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 13. juli 2009 Skrevet 13. juli 2009 Nei og nei. Hvor lenge klarer moren og leve videre på "fasiten" sin? Hun må jo innerst inne vite at jenta har hatt sex? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 13. juli 2009 Skrevet 13. juli 2009 Hehe, ja, det blir jo nokså tragikomisk. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 13. juli 2009 Skrevet 13. juli 2009 Øynene mine ble som tinntallerkener da jeg leste det;))) 0 Siter
Bookworm Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Skrevet 13. juli 2009 Øynene mine ble som tinntallerkener da jeg leste det;))) Ja ikke sant? Snakker om å være naiv:-) 0 Siter
kaffepiken Skrevet 13. juli 2009 Skrevet 13. juli 2009 Jeg syns denne saken er noe for "Mythbusters" ;-) 0 Siter
Mrs D Skrevet 13. juli 2009 Skrevet 13. juli 2009 Tja, har det skjedd et under en gang kan det alltids skje igjen. :-D 0 Siter
Gjest kizi Skrevet 13. juli 2009 Skrevet 13. juli 2009 Heretter tør jeg aldri mer bade i basseng før jeg har passert 50 + (0; 0 Siter
Bookworm Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Skrevet 13. juli 2009 Tja, har det skjedd et under en gang kan det alltids skje igjen. :-D Haha, ja det skal du se det:-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Skrevet 13. juli 2009 Heretter tør jeg aldri mer bade i basseng før jeg har passert 50 + (0; Prevensjon trengs før bading også, takk for at jeg har spiral:-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 13. juli 2009 Skrevet 13. juli 2009 ''Hun er overbevist om at jentungen ble gravid etter å ha badet i hotellets basseng, og har via polske turistmyndigheter levert inn et saksmål mot hotellet.'' Men kan dere fatte at de polske turistmyndighetene ville bistå i å levere søksmålet? 0 Siter
Bookworm Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Skrevet 13. juli 2009 ''Hun er overbevist om at jentungen ble gravid etter å ha badet i hotellets basseng, og har via polske turistmyndigheter levert inn et saksmål mot hotellet.'' Men kan dere fatte at de polske turistmyndighetene ville bistå i å levere søksmålet? Hehe, nei - men de ser vel penger i det da... 0 Siter
morsan Skrevet 14. juli 2009 Skrevet 14. juli 2009 ''Hun er overbevist om at jentungen ble gravid etter å ha badet i hotellets basseng, og har via polske turistmyndigheter levert inn et saksmål mot hotellet.'' Men kan dere fatte at de polske turistmyndighetene ville bistå i å levere søksmålet? Det trengs ikke store medvirkningen til å levere videre stevningen, da. Sikkert lettere for dem å bare videresende enn å sende tilbake og forklare dama hvorfor og dermed risikere å bli dratt inn i saken av denne gale damen. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 14. juli 2009 Skrevet 14. juli 2009 Det trengs ikke store medvirkningen til å levere videre stevningen, da. Sikkert lettere for dem å bare videresende enn å sende tilbake og forklare dama hvorfor og dermed risikere å bli dratt inn i saken av denne gale damen. Siden det spesifiseres i artikkelen at de har fått hjelp, vil jeg tro det dreier seg om mer enn å videresende en stevning. Hvorfor ellers ta det med? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.