Gå til innhold

Foreldre som er blinde for hva barna gjør...

Anbefalte innlegg

Gjest Shira :o)
Skrevet

Nei og nei. Hvor lenge klarer moren og leve videre på "fasiten" sin? Hun må jo innerst inne vite at jenta har hatt sex?

Gjest Elextra
Skrevet

Hehe, ja, det blir jo nokså tragikomisk.

hidi, the scorpion
Skrevet

Øynene mine ble som tinntallerkener da jeg leste det;)))

Skrevet

Øynene mine ble som tinntallerkener da jeg leste det;)))

Ja ikke sant? Snakker om å være naiv:-)

Skrevet

Jeg syns denne saken er noe for "Mythbusters" ;-)

Skrevet

Tja, har det skjedd et under en gang kan det alltids skje igjen. :-D

Skrevet

Heretter tør jeg aldri mer bade i basseng før jeg har passert 50 + (0;

Skrevet

Tja, har det skjedd et under en gang kan det alltids skje igjen. :-D

Haha, ja det skal du se det:-)

Skrevet

Heretter tør jeg aldri mer bade i basseng før jeg har passert 50 + (0;

Prevensjon trengs før bading også, takk for at jeg har spiral:-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

''Hun er overbevist om at jentungen ble gravid etter å ha badet i hotellets basseng, og har via polske turistmyndigheter levert inn et saksmål mot hotellet.''

Men kan dere fatte at de polske turistmyndighetene ville bistå i å levere søksmålet?

Skrevet

''Hun er overbevist om at jentungen ble gravid etter å ha badet i hotellets basseng, og har via polske turistmyndigheter levert inn et saksmål mot hotellet.''

Men kan dere fatte at de polske turistmyndighetene ville bistå i å levere søksmålet?

Hehe, nei - men de ser vel penger i det da...

Skrevet

Det trengs ikke store medvirkningen til å levere videre stevningen, da. Sikkert lettere for dem å bare videresende enn å sende tilbake og forklare dama hvorfor og dermed risikere å bli dratt inn i saken av denne gale damen.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det trengs ikke store medvirkningen til å levere videre stevningen, da. Sikkert lettere for dem å bare videresende enn å sende tilbake og forklare dama hvorfor og dermed risikere å bli dratt inn i saken av denne gale damen.

Siden det spesifiseres i artikkelen at de har fått hjelp, vil jeg tro det dreier seg om mer enn å videresende en stevning. Hvorfor ellers ta det med?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...