Gå til innhold

Fyllesyk ennå

Anbefalte innlegg

Gjest Aldri mere
Skrevet

På Fredag var jeg på byen etter manage år hjemme med barn. Og det ble morsomt og alt for mye å drikke. Ble alt for full. Hele lørdagen var jeg dårlig. Men ennå i dag er jeg ikke helt bra. Er ikke dårlig men hodet er liksom ikke helt på plass.Reagerer ikke like raskt som før. Bør jeg være bekymret?

Gjest minnah
Skrevet

Du kommer deg nok, men slik er det for oss som er ute av trening.... :-)

Til neste gang: Drikk minst ett glass vann pr. enhet alkohol, og hold deg til én type drikke. ;-)

Gjest minnah
Skrevet

..og sprit er fy-fy, det sluttet jeg å drikke da jeg var 25 eller noe. Blir bare tull av det.

Gjest Elextra
Skrevet

Høres kjent ut, dvs. slikt er nå et fjernt og dårlig minne. Bortsett fra festen da, kan savne noe av hemningsløsheten! *S*

Det er nok helt ufarlig, og i løpet av et par dager er du deg selv igjen. Og antakelig tar det en stund før du drikker like mye igjen.

Min festregel (særlig etter at jeg fikk barn) er å avslutte den "hemningsløse" drikkingen rundt midnatt. Etter det blir det mer mineralvann enn alkohol, selv om jeg nok også bevilger meg et vinglass eller så til om festen blir langvarig.

Gjest Aldri mere
Skrevet

Du kommer deg nok, men slik er det for oss som er ute av trening.... :-)

Til neste gang: Drikk minst ett glass vann pr. enhet alkohol, og hold deg til én type drikke. ;-)

Ok :-)

Skal ikke blande vodka og øl mere :-)

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Bekymringen må i tilfelle være at du fester for lite. ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Bekymringen må i tilfelle være at du fester for lite. ;-)

Jeg kan love deg at slik fyllesyke også kan oppstå i perioder man fester mye... *minnes hine hårde tider*

Skrevet

Som de andre sier tror jeg ikke du trenger være bekymret.... Du er nok bare litt ute av drikke-trening..;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...