Gå til innhold

Mannfolk og grå treningsbukser

Anbefalte innlegg

Gjest 30 er alderen
Skrevet

Det er lite mer usexy enn mannfolk som går i slike grå bomull treningsbukser. De buksene viser som oftest hele omrisset av penisen og blir faktisk flau på guttas vegne. Det er så usexy og harry, som om de ikke har truse på seg eller noe.

Skjønner de ikke det selv?

Fortsetter under...

Gjest Elextra
Skrevet

Har lurt på det samme, disse var moderne tidlig på 80-tallet og jeg trodde alrdi de skulle komme tilbake. Tror enkelte både kvinner og menn tror de skjuler noen kilo ekstra, men jeg vil heller si tvert om.

Gjest bambeeee
Skrevet

Kanskje de ikke er så fokusert på å opptre sexy, men å ha det komfortabelt?

Skrevet
  Elextra skrev (På 13.7.2009 den 17.21):

Har lurt på det samme, disse var moderne tidlig på 80-tallet og jeg trodde alrdi de skulle komme tilbake. Tror enkelte både kvinner og menn tror de skjuler noen kilo ekstra, men jeg vil heller si tvert om.

''Tror enkelte både kvinner og menn tror de skjuler noen kilo ekstra, men jeg vil heller si tvert om.''

Enig

Gjest Fortvila 2009
Skrevet

Hei, siden jeg ikke er homofil, så skjønner jeg hva du mener. Det er ikke pent med en mannskropp. Så du får vel, som jeg, holde deg til kvinner. Men det fins nok en del heterofile kvinner, og de liker menn som viser frem underlivet sitt. Det er derfor disse mennene du snakker om, ofte regnes som pene blant heterofile kvinner.

Skrevet
  Fortvila 2009 skrev (På 14.7.2009 den 8.28):

Hei, siden jeg ikke er homofil, så skjønner jeg hva du mener. Det er ikke pent med en mannskropp. Så du får vel, som jeg, holde deg til kvinner. Men det fins nok en del heterofile kvinner, og de liker menn som viser frem underlivet sitt. Det er derfor disse mennene du snakker om, ofte regnes som pene blant heterofile kvinner.

''ofte regnes som pene blant heterofile kvinner.''

LOL! Ja, det er ingenting heterofile kvinner synes er mer tiltrekkende enn synlig kjønnsorgan gjennom et slapt buksestoff;-)

Annonse

Skrevet
  morsan skrev (På 14.7.2009 den 8.06):

''Tror enkelte både kvinner og menn tror de skjuler noen kilo ekstra, men jeg vil heller si tvert om.''

Enig

...jeg vet nesten ikke hva dere snakker om her, jeg.. Er det mange som går i grå treningsbukser for tiden? Jeg kan ikke huske å ha sett noen - i alle fall har jeg ikke lagt merke til dem,- hverken av den ene eller annen grunn...

Skrevet
  Katt-ja skrev (På 14.7.2009 den 9.27):

...jeg vet nesten ikke hva dere snakker om her, jeg.. Er det mange som går i grå treningsbukser for tiden? Jeg kan ikke huske å ha sett noen - i alle fall har jeg ikke lagt merke til dem,- hverken av den ene eller annen grunn...

Nei, jeg har ikke lagt merke til mange i slike bukser - jeg bare kommenterer fenomenet generelt:-)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg kan ikke si jeg har lagt merke til noen heller..

Gjest Fortvila 2009
Skrevet
  morsan skrev (På 14.7.2009 den 8.30):

''ofte regnes som pene blant heterofile kvinner.''

LOL! Ja, det er ingenting heterofile kvinner synes er mer tiltrekkende enn synlig kjønnsorgan gjennom et slapt buksestoff;-)

Hei, mener du at ingen av dissse mennene du snakker om, har sexuelle partnere blant heterofile kvinner? *LOL & ROFL*

Skrevet
  Fortvila 2009 skrev (På 15.7.2009 den 7.13):

Hei, mener du at ingen av dissse mennene du snakker om, har sexuelle partnere blant heterofile kvinner? *LOL & ROFL*

..eh...nei?

Gjest Elextra
Skrevet

Du er vel gammel nok til å huske de grå bomullsbuksene (da kalt joggebukser), med strikk nede og gjerne brukt sammen med matchende collegegenser, fra tidlig 80-tall?

Som så mye annet fra den perioden er de nå tilbake :)

Skrevet
  Elextra skrev (På 17.7.2009 den 20.05):

Du er vel gammel nok til å huske de grå bomullsbuksene (da kalt joggebukser), med strikk nede og gjerne brukt sammen med matchende collegegenser, fra tidlig 80-tall?

Som så mye annet fra den perioden er de nå tilbake :)

Jeg synes ikke det spiller så stor rolle hvordan en joggebukse ser ut - ærlig talt. Men det jeg forbinder med den slags joggebukser er at enkelte menn ikke klarte å holde hånda på utsiden av buksa. Det ble alt for lett å stikke hånda på innsiden:-( Og der ligger det avskyelige i mine øyne:-(

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...