Gå til innhold

Hvorfor menn ikke burde skrive til Klara Klok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære Klara Klok,

Jeg har aldri skrevet til deg eller noen annen slik spalte før, men denne gangen trenger jeg virkelig ditt råd I en vanskelig sak.

Jeg har en tid nå mistenkt min kone for å være utro. Det har vært de vanlige tegnene …. Telefonen ringer, men hvis jeg svarer så legges det på i den andre enden. Min kone har gått mye ut med venninner i det siste, men hvis jeg spør hva de heter, svarer hun bare at ”det er bare noen venner fra jobben – du kjenner dem ikke likevel.”

Jeg holder meg alltid våken når hun kommer hjem om natten med taxi, men hun kommer alltid gående siste stykket, samtidig som jeg hører en bil kjøre av gårde, Det virker som om hun har gått ut av bilen litt borti veien. Kanskje hun ikke kommer med taxi likevel?

En gang jeg plukket opp mobiltelefonen hennes for å se hvor mye klokka var, ble hun helt vill og hylte at jeg aldri mer måtte røre hennes mobiltelefon og slutte med å kontrollere henne slik.

Uansett, jeg har hittil ikke snakket med min kone om mine mistanker. Kanskje jeg dypest inne ikke vil vite sannheten?

Men forleden kveld da hun dro ut igjen bestemte jeg meg for å sjekke ut hvordan hun kommer seg hjem. Jeg parkerte motorsykkelen min ved siden av garasjen og gjemte meg bak den slik at jeg kunne se henne komme hjem. Det var i det øyeblikk jeg krøp sammen bak motorsykkelen at jeg oppdaget en ventil som ser ut til å lekke litt olje.

Tror du dette er noe jeg kan fikse selv, eller burde jeg ta den med på verksted?

På forhånd takk for svar,

Hilsen Lars

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg måtte lese hele tre ganger før "e tog `an";)))) Går det an å være så treg.....?

Skrevet

*ler høyt* Godt det ikke er så mange på jobb i dag...

mamma til ni
Skrevet

Den var god :-)

Heldigvis, min mann er ikkje sånn :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...