Gå til innhold

Kjerringråd (eller andre råd) om flekkfjerning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg glemte helt å tørke teltet etter en tur i september i fjor.. Fullt av blåmann og muggel når jeg tok det ut nå:-/ Lukta var vel egentlig det verste.. Men nå har det stått ute og lufta seg godt og lenge, og det begynner å bli brukende:-) Noen som har et godt tips til noe jeg kan ha på flekkene (innerduken) for å få det helt fint igjen?

Skrevet

Jeg brukte Ship Shape på noen redningsvester med jordslag, og de ble nesten helt fine.

Skrevet

Jeg brukte Ship Shape på noen redningsvester med jordslag, og de ble nesten helt fine.

Selges det overalt?

Skrevet

Selges det overalt?

Mener å huske jeg kjøpte det på Jernia?

Skrevet

Mener å huske jeg kjøpte det på Jernia?

Ship shape er kjøpt inn:-)

Takk for tipset!

Skrevet

Ship shape er kjøpt inn:-)

Takk for tipset!

Håper det funker:-)

Skrevet

Du kan legge det i eddikvann, 2 dl eddik til 1 liter vann. La det ligge over natten og skyll godt med rent vann etterpå.

Skrevet

Håper det funker:-)

Funka som bare juling! God som ny igjen:-)

Skrevet

Funka som bare juling! God som ny igjen:-)

Så bra! :-)

Skrevet

Du kan legge det i eddikvann, 2 dl eddik til 1 liter vann. La det ligge over natten og skyll godt med rent vann etterpå.

Takk for tipset:-) Men du var litt sent ute, så nå har Ship Shape allerede gjort jobben.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...