Gjest datatull Skrevet 14. juli 2009 Skrevet 14. juli 2009 Jeg kommer ikke inn på egen bredbåndsruter.. ved å gå på den ip adressen jeg alltid har brukt, finnes det ingen side. Når jeg søker etter standard gateway gjennom ledetekst, så får jeg en litt annerledes ip adresse, så får jeg passordspørsmål fra repeatit.se Hva er dette?? 0 Siter
Gjest ingen tråder Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 Hvordan er du koblet til ruteren, trådløst eller via kabel? Hvilket fabrikat og type er dette? Sikker på at du bruker riktig ip-adresse? 0 Siter
Gjest datatull Skrevet 30. juli 2009 Skrevet 30. juli 2009 Hvordan er du koblet til ruteren, trådløst eller via kabel? Hvilket fabrikat og type er dette? Sikker på at du bruker riktig ip-adresse? Jeg forsøker den stasjonære som er koblet via kabel og den bærbare som er koblet trådløst. Samme resultat. IP adressen fra bruksanvisningen til routeren er prøvd, samt standard gatewayadressen. 0 Siter
Gjest ingen tråder Skrevet 30. juli 2009 Skrevet 30. juli 2009 Jeg forsøker den stasjonære som er koblet via kabel og den bærbare som er koblet trådløst. Samme resultat. IP adressen fra bruksanvisningen til routeren er prøvd, samt standard gatewayadressen. Tror man i noen tilfeller må koble fra internetkabelen. En av de 4 tilkoplingspunktene for bruk inne i huset kobler du deg til. Tviler på at nettadressen din er riktig med det resultatet du har.(Skal ofte være http://192.168.0.1) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.