Gjest asbjørn2 Skrevet 14. juli 2009 Skrevet 14. juli 2009 En jente har lagt meg til facebook. Jeg har en mistanke om hvem det kan være, og tror hun bruker falskt navn. Kan jeg finne ut på noen måte hvor denne profilen er laget fra?? 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 14. juli 2009 Skrevet 14. juli 2009 Send en mail og spør hvem hun er, da vel :-) 0 Siter
morsan Skrevet 15. juli 2009 Skrevet 15. juli 2009 Nope. Hvordan gikk det forresten med selskapshanskene? Fant du det du ville ha? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 15. juli 2009 Skrevet 15. juli 2009 Hvordan gikk det forresten med selskapshanskene? Fant du det du ville ha? Plutselig kom mamma på at hun en gang hadde sånne hansker. Så etter litt leting på loftet så fant hun frem noen hansker som var helt perfekte til antrekket Og appropo antrekket – det har blitt helt utrolig stilig synes jeg!! Jeg endte med en saloon girl antrekk. Jeg kjøpte korsett og skjørt på ebay, også har jeg sydd på en del stoff bak på skjørtet slik at det går lengre bak, pluss sydd på en sløyfe i tyll bak også (høres sikkert litt rart ut men det ble veldig kult). Skørtet er altså veldig kort foran men lengre bak. Så fant jeg noen veldig lekre netting strømpebukser på cubus, med bittesmå svarte prikker på. Også har jeg høyhælte svarte sko til. Dekorasjonen på hodet er også selvlagd og har blitt et lite kunststykke i seg selv hehe (brukt laaang tid på den). Med andre ord er jeg kjempe fornøyd og gleeeder meg veldig til å bruke det Festen skulle egentlig allerede ha vært men ble utsatt pga sykdom så ny dato er litt senere på sommeren 0 Siter
morsan Skrevet 15. juli 2009 Skrevet 15. juli 2009 Plutselig kom mamma på at hun en gang hadde sånne hansker. Så etter litt leting på loftet så fant hun frem noen hansker som var helt perfekte til antrekket Og appropo antrekket – det har blitt helt utrolig stilig synes jeg!! Jeg endte med en saloon girl antrekk. Jeg kjøpte korsett og skjørt på ebay, også har jeg sydd på en del stoff bak på skjørtet slik at det går lengre bak, pluss sydd på en sløyfe i tyll bak også (høres sikkert litt rart ut men det ble veldig kult). Skørtet er altså veldig kort foran men lengre bak. Så fant jeg noen veldig lekre netting strømpebukser på cubus, med bittesmå svarte prikker på. Også har jeg høyhælte svarte sko til. Dekorasjonen på hodet er også selvlagd og har blitt et lite kunststykke i seg selv hehe (brukt laaang tid på den). Med andre ord er jeg kjempe fornøyd og gleeeder meg veldig til å bruke det Festen skulle egentlig allerede ha vært men ble utsatt pga sykdom så ny dato er litt senere på sommeren Høres kult ut! :-) God fest! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.