Gå til innhold

Facebook

Anbefalte innlegg

Gjest asbjørn2
Skrevet

En jente har lagt meg til facebook. Jeg har en mistanke om hvem det kan være, og tror hun bruker falskt navn. Kan jeg finne ut på noen måte hvor denne profilen er laget fra??

Gjest minnah
Skrevet

Send en mail og spør hvem hun er, da vel :-)

Skrevet

Nope.

Hvordan gikk det forresten med selskapshanskene? Fant du det du ville ha?

Mary Poppins
Skrevet

Hvordan gikk det forresten med selskapshanskene? Fant du det du ville ha?

Plutselig kom mamma på at hun en gang hadde sånne hansker. Så etter litt leting på loftet så fant hun frem noen hansker som var helt perfekte til antrekket :)

Og appropo antrekket – det har blitt helt utrolig stilig synes jeg!! :) Jeg endte med en saloon girl antrekk. Jeg kjøpte korsett og skjørt på ebay, også har jeg sydd på en del stoff bak på skjørtet slik at det går lengre bak, pluss sydd på en sløyfe i tyll bak også (høres sikkert litt rart ut men det ble veldig kult). Skørtet er altså veldig kort foran men lengre bak.

Så fant jeg noen veldig lekre netting strømpebukser på cubus, med bittesmå svarte prikker på. Også har jeg høyhælte svarte sko til. Dekorasjonen på hodet er også selvlagd og har blitt et lite kunststykke i seg selv hehe (brukt laaang tid på den).

Med andre ord er jeg kjempe fornøyd og gleeeder meg veldig til å bruke det :)

Festen skulle egentlig allerede ha vært men ble utsatt pga sykdom så ny dato er litt senere på sommeren :)

Skrevet

Plutselig kom mamma på at hun en gang hadde sånne hansker. Så etter litt leting på loftet så fant hun frem noen hansker som var helt perfekte til antrekket :)

Og appropo antrekket – det har blitt helt utrolig stilig synes jeg!! :) Jeg endte med en saloon girl antrekk. Jeg kjøpte korsett og skjørt på ebay, også har jeg sydd på en del stoff bak på skjørtet slik at det går lengre bak, pluss sydd på en sløyfe i tyll bak også (høres sikkert litt rart ut men det ble veldig kult). Skørtet er altså veldig kort foran men lengre bak.

Så fant jeg noen veldig lekre netting strømpebukser på cubus, med bittesmå svarte prikker på. Også har jeg høyhælte svarte sko til. Dekorasjonen på hodet er også selvlagd og har blitt et lite kunststykke i seg selv hehe (brukt laaang tid på den).

Med andre ord er jeg kjempe fornøyd og gleeeder meg veldig til å bruke det :)

Festen skulle egentlig allerede ha vært men ble utsatt pga sykdom så ny dato er litt senere på sommeren :)

Høres kult ut! :-) God fest! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...