Gjest majjken Skrevet 15. juli 2009 Skrevet 15. juli 2009 Har for første gang oppdaget flått på pusen vår, og prøver å psyke meg opp til å få fjernet den. Synes det er uhorvelig ekkelt, og vett ikke hvordan jeg skal gjøre det! Er det vanlig å ta den med til dyrlegen og gjøre det? Har hørt både om vaselin, neglelakkfjernet og diverse, hva er den beste måten å gjøre det på? 0 Siter
Gjest mitt forslag Skrevet 15. juli 2009 Skrevet 15. juli 2009 Det er ikke vanlig å ta med til veterinær. Da skal du få dyre regninger.. Beste måten å fjerne det på er med en flåttpenn, syenes jeg, som du kan kjøpe hos veterinær eller i dyrebutikk. Men enn så lenge kan du bruke en pinsett, vri rundt og dra. 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. juli 2009 Skrevet 15. juli 2009 Pinsett og vri rundt til flåtten slipper taket. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 16. juli 2009 Skrevet 16. juli 2009 Å dra til dyrlegen for å fjerne flått er ikke vanlig, men de kan skrive ut resept på Frontline, flåttmiddel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.