Gå til innhold

Sorry damer...

Anbefalte innlegg

Gjest Kimmie
Skrevet

Det var ikke morsomt! Må være forferdelig for moren til Engla som sitter igjen!

Gjest Corn flakes
Skrevet

Det var ikke morsomt! Må være forferdelig for moren til Engla som sitter igjen!

Synes ikke akkurat at Blue moments innlegg virket som noen støtterklæring til Høglund akkurat... så hvorfor skulle f.eks. moren til Engla ta på vei for dette? Innlegget er vel (slik jeg tolket det) skrevet for å holde narr av mannen? Og måten det var skrevet på fikk meg til å smile litt.

Gjest Kimmie
Skrevet

Synes ikke akkurat at Blue moments innlegg virket som noen støtterklæring til Høglund akkurat... så hvorfor skulle f.eks. moren til Engla ta på vei for dette? Innlegget er vel (slik jeg tolket det) skrevet for å holde narr av mannen? Og måten det var skrevet på fikk meg til å smile litt.

Da tolket vi det ulikt,synes bare det var ekkelt jeg! Men slik er mennesker,forskjellige.

Gjest Mener jeg
Skrevet

Det er ufattelig. Kvinnen burde mistet omsorgen for sine barn øyeblikkelig. Skrot passer best på fyllinga, noe er beyond repair.

Gjest Blue moments
Skrevet

Takk! Det er helt riktig. Det er ufattelig at hun kan skrive støtteerklæringer til den mannen! Hun må ha et enormt savn etter nærhet rett og slett.

Skrevet

Hjelpe meg for en verden vi lever i.

*sjokkert*

Skrevet

Selv om Anders Eklund sier de to er kjærester, er tobarnsmoren litt mer tilbakeholden.

- Nei, jeg vil vel ikke akkurat si det, sier kvinnen, som jobber som sykepleier og selv har et barn i Englas alder.

Får håpe at hun har innsett at det er idioti å bli veldig nær venn med denne fyren.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...