Gå til innhold

Livaktig drøm

Anbefalte innlegg

Gjest Snodig drøm
Skrevet

Jeg hadde en livaktig drøm i natt:

Jeg satt på møterommet på jobb sammen med flere av kollegaene mine. Vi hadde lesestund. Det ble lest fra en barnebok.

Bordet er ett langt bord, hvor jeg satt ved den ene enden. Hun som leser i boka sitter ved siden av meg. På den andre enden av bordet sitter sjefen vår. Mens vi hører på opplesninga, så sitter han å runker under bordet =)

Da jeg ser dette,blir jeg litt flau...så jeg gir beskjed til sjefen at jeg forlater møterommet.

Jeg setter meg på gangen. Sjefen kommer etter meg for å prate med meg. Vi prater som ingen ting har hendt. Så tar vi en tur ut i en skolegård.

Riiiiiiiiiiiiing...sier så vekkerklokka...

Skrevet

Haha :D

Det er så mye utrolig rart den underbevisstheten kommer opp med om natta, at jeg noen ganger lurer på at vi drømmer akkurat det som vil sjokkere oss mest!

For ikke så lenge siden drømte jeg at den mannlige sjefen var alvorlig syk og sengeliggende, og at både jeg og en annen kvinnelig ansatt satt ved og i senga hans for å "trøste". Det var ikke lett å se han i øynene uten å le neste dag på jobb!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...