Gå til innhold

Psykiatri topper 100 nyeste.

Anbefalte innlegg

Gjest midia
Skrevet

Skjønner at noen har det vanskelig og bruker dol for å få ut sin frustrasjon, sikkert godt for menneskene rundt dem som da får en pause.

Bare at da går det ut over oss psykisk friske dolere som helst ikke vil ha noe med psykiatri å gjøre.

Før elsket jeg dol, nå består 100 nyeste av

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Bookworm

5

• hidi, the scorpion

3

• også en mor

3

• filiokus81

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Men kjære vene, så bruk "velg forum" da, og velg de forumene du ønsker å lese på...

"Går ut over oss friske dolere" - hva mener du egentlig med det? At det skulle være smittsomt??

Selv er jeg heller ikke aktiv på psykiatri, men jeg klarer da fint å la være å lese de innleggene jeg ikke ønsker.

Skrevet

Stakkar deg da som ikke har en psykisk lidelse

Gjest midia
Skrevet

jaja hva som skjedde her er ikke godt å vite, men mitt notat ble sendt før jeg hadde skrevet ferdig:)

Jeg ville ha fram at nå må dol gjøre tiltak sånn at vi som ikke vil være med i psykatri trådene får hjelp til å holde oss unna.

Sånn Ferdig!!

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Men vi friske dolere kan da bruke sommeren til andre ting enn å dole. Selv har jeg kost meg med båt på fjorden i dag og doler nå.

Isteden for å irritere meg, velger jeg å glede meg over at jeg er heldig som er frisk.

Gjest midia
Skrevet

Stakkar deg da som ikke har en psykisk lidelse

Jeg har ikke noe i mot folk med psykiske lidelser, men her på dol blir det for mye.

Hva har skjedd egentlig? Dol var ikke sånn før?

Gjest midia
Skrevet

Men vi friske dolere kan da bruke sommeren til andre ting enn å dole. Selv har jeg kost meg med båt på fjorden i dag og doler nå.

Isteden for å irritere meg, velger jeg å glede meg over at jeg er heldig som er frisk.

Akkurat, man kan gjøre litt av hvert og deriblant dole:)

Gjest midia
Skrevet

Er ikke dette et helsenettsted da?

Jo det er det, men synes det "tar av" og det blir for mye tullprat og samme leksa om att og om att..

Gjest midia
Skrevet

Men kjære vene, så bruk "velg forum" da, og velg de forumene du ønsker å lese på...

"Går ut over oss friske dolere" - hva mener du egentlig med det? At det skulle være smittsomt??

Selv er jeg heller ikke aktiv på psykiatri, men jeg klarer da fint å la være å lese de innleggene jeg ikke ønsker.

Nei! 100 nyeste er mitt sted.

smittsomt= tja på et vis.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Jo det er det, men synes det "tar av" og det blir for mye tullprat og samme leksa om att og om att..

Jeg synes det er mest trist for de det gjelder. Ensomheten blir antagelig forsterket i ferien når alle andre koser seg.

Å tenke at det går ut over meg at det er mange psyke dolere her nå, kunne ikke falle meg inn.

Gjest midia
Skrevet

Jeg synes det er mest trist for de det gjelder. Ensomheten blir antagelig forsterket i ferien når alle andre koser seg.

Å tenke at det går ut over meg at det er mange psyke dolere her nå, kunne ikke falle meg inn.

Noe må det være, ser tendensen både i ferier, sene kvelder og helger så det har nok noe med ensomhet.

Hva om de også kunne spurt og snakket om noe som er mer moro eller matnyttig enn sorgen og helvette hele tiden?

Det er den evinnelige repetisjonen jeg går lei.

Skrevet

Noe må det være, ser tendensen både i ferier, sene kvelder og helger så det har nok noe med ensomhet.

Hva om de også kunne spurt og snakket om noe som er mer moro eller matnyttig enn sorgen og helvette hele tiden?

Kanskje det er noen som er for psyke til å greie å tenke på noe annet? Greier du å tenke på oppvasken eller pene klær når du har brekt benet f.eks?

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Ja, det skjønner jeg.

Gjest Lilje30
Skrevet

Jeg vet ikke, men kan forklaringen være at det er mindre aktivitet på de andre forumene og mer aktivitet på psykiatri. Mange er ute i det fine været om sommeren og er ikke så mye på dol, en del på psykiatri er her mer, fordi de ikke har noe tilbud i sommer månedene og har en del de lurer og grubler på.

Gjest Den gang da
Skrevet

Vel, noen ganger kommer jeg inn på 100 nyeste, og så og si alt som står er en eller annen kjempelang tråd på åpen, så det er ikke bare psykiatri. Noen ganger har psykiatri de lange trådene, noen ganger har åpent de lange trådene. Og noen ganger har psykiatri postere som poster og poster og poster og poster, og jeg skal si meg enig i at akkurat det er litt slitsomt, men...

Skrevet

''Skjønner at noen har det vanskelig og bruker dol for å få ut sin frustrasjon, sikkert godt for menneskene rundt dem som da får en pause.''

Egentlig så viser denne setningen at du ikke skjønner....

Gjest Den gang da
Skrevet

jaja hva som skjedde her er ikke godt å vite, men mitt notat ble sendt før jeg hadde skrevet ferdig:)

Jeg ville ha fram at nå må dol gjøre tiltak sånn at vi som ikke vil være med i psykatri trådene får hjelp til å holde oss unna.

Sånn Ferdig!!

Men seriøst, det er da ikke noe problem å være her inne uten å komme inn på psykiatri. Man _må_ ikke gå via hundre nyeste. Det går fint an å klikke seg inn i de fora man er interessert i, og utelate psykiatri.

Gjest midia
Skrevet

Jeg vet ikke, men kan forklaringen være at det er mindre aktivitet på de andre forumene og mer aktivitet på psykiatri. Mange er ute i det fine været om sommeren og er ikke så mye på dol, en del på psykiatri er her mer, fordi de ikke har noe tilbud i sommer månedene og har en del de lurer og grubler på.

Ja du har nok rett i det.

hidi, the scorpion
Skrevet

''Skjønner at noen har det vanskelig og bruker dol for å få ut sin frustrasjon, sikkert godt for menneskene rundt dem som da får en pause.''

Egentlig så viser denne setningen at du ikke skjønner....

Helt enig!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...