Gå til innhold

Psykiatri topper 100 nyeste.

Anbefalte innlegg

Gjest midia
Skrevet

''Skjønner at noen har det vanskelig og bruker dol for å få ut sin frustrasjon, sikkert godt for menneskene rundt dem som da får en pause.''

Egentlig så viser denne setningen at du ikke skjønner....

Helt enig:)

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Bookworm

5

• hidi, the scorpion

3

• også en mor

3

• filiokus81

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest midia
Skrevet

Jeg er enig med deg.

Mange er nok det. Kanskje mange er redd for å såre når de ikke vil si ifra?

Skrevet

Mange er nok det. Kanskje mange er redd for å såre når de ikke vil si ifra?

Helt sikkert. Ulvinnen hadde en tråd om dette på Webmaster-forumet, og det virker som om veldig mange føler seg stigmatisert når det blir ytret ønske om å kunne sile vekk psykiatri fra 100 nyeste.

Skrevet

Helt sikkert. Ulvinnen hadde en tråd om dette på Webmaster-forumet, og det virker som om veldig mange føler seg stigmatisert når det blir ytret ønske om å kunne sile vekk psykiatri fra 100 nyeste.

Jeg synes nå alt om helse har en plass her siden det er et helsenettsted. Spør meg heller hva en del andre innlegg har å gjøre her inne.

Dette gjenspeiler vel hva som er oppfatningen ellers i samfunnet. Psykisk syke bør skamme seg og helst holde seg for seg selv. De sutrer bare og dette orker ikke friske mennesker å høre på.

Har forståelse for dette, men jeg lurer nå på hvem som egentlig bør siles ut fra 100 nyeste når dette er et sted for å diskutere helse? Hva med alle diskusjoner om klær, om ting som ikke har noe med helse å gjøre i det hele tatt?

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg tror at vi hele livet gjennom tilhører en eller annen "gruppe", enten det er arbeidsledig, rik, middelklassen, somatisk syk eller psykisk syk, bare for å ta noen grupperinger.

Vi er alle sårbare når det kommer til det som gjelder oss selv eller våre nærmeste, og selvfølgelig må vi ta hensyn, men det skal ikke være selvutslettende for noen av oss.

Det finnes flere svake "grupper" i samfunnet vårt...

Gjest Aina KM
Skrevet

Tenk hvor utrolig heldig du er som ikke sliter psykisk når du ser de nyeste innleggene fra psykiatri. Jeg har tidligere slitt psykisk, men har nå hatt en lang periode uten depresjoner og tankekjør. Og jeg er utrolig glad for det. Jeg hadde en helt for jævlig angst for noen år siden som endte med innleggelse. Jeg ga meg selv et løfte om å aldri glemme opplevelsen,aldri fordømme andre for deres smerte.Det var helvete på jord.

Så tenk heller på hvor utrolig heldig du er som bare kan irritere deg over innleggene:)

Gjest herminegrang
Skrevet

Hallo! Er ikke dette et sted der en kan spørre om alt ang. helse? Jeg skrev en gang inn om at jeg synes det var rart at folk spurte om all slags ting, f.eks. hva synes du om navnet Erik, osv. Da fikk jeg beskjed om at jeg måtte ikke bry meg, og heller la være å lese de innleggene....

At mange har psykiske problem, og lurer på ting, eller har spørsmål ang. psyken til familiemedlemmer eller venner, synes jeg hører hjemme på dol.

Gjest lalala land
Skrevet

Dette skal være Doktoronline, men det minner mest om PsykiatriOnline.

Det tar så stor del av forumet at det burde nesten være et eget forum i seg selv.

også en mor
Skrevet

''Men kjære vene, så bruk "velg forum" da, og velg de forumene du ønsker å lese på...

"Går ut over oss friske dolere" - hva mener du egentlig med det? At det skulle være smittsomt??

Selv er jeg heller ikke aktiv på psykiatri, men jeg klarer da fint å la være å lese de innleggene jeg ikke ønsker. ''

Sitatet er hentet fra Bookworm helt i bunnen av tråden. For å sikre meg at flest mulig leser et meget bra svar "bumper" jeg den, for jeg er så enig så enig.

(håper det er greit for deg Bookworm)

Skrevet

For meg blir det litt rart å kritisere de som skriver på psykiatriforumet for å dominere dol i en stille sommertid. Det er jo bare opp til andre brukere å starte flere tråder og utvise mer aktivitet.

Det er jo ikke aktiviteten på psykiatri som utgjør problemet, det er passiviteten i andre fora.

Skrevet

''Men kjære vene, så bruk "velg forum" da, og velg de forumene du ønsker å lese på...

"Går ut over oss friske dolere" - hva mener du egentlig med det? At det skulle være smittsomt??

Selv er jeg heller ikke aktiv på psykiatri, men jeg klarer da fint å la være å lese de innleggene jeg ikke ønsker. ''

Sitatet er hentet fra Bookworm helt i bunnen av tråden. For å sikre meg at flest mulig leser et meget bra svar "bumper" jeg den, for jeg er så enig så enig.

Helt i orden:-)

Gjest Corn flakes
Skrevet

For meg blir det litt rart å kritisere de som skriver på psykiatriforumet for å dominere dol i en stille sommertid. Det er jo bare opp til andre brukere å starte flere tråder og utvise mer aktivitet.

Det er jo ikke aktiviteten på psykiatri som utgjør problemet, det er passiviteten i andre fora.

Godt sagt, frosken!

Gjest midia
Skrevet

Skal vi repetere flere svar? Tråden kommer til å vokse...

Gjest midia
Skrevet

Denne passiviteten har kommet pga at dolere finner andre gjøremål enn å sitte her å repetere seg i de samme trådene dag ut og inn.

Gjest midia
Skrevet

Dette skal være Doktoronline, men det minner mest om PsykiatriOnline.

Det tar så stor del av forumet at det burde nesten være et eget forum i seg selv.

Topp! psykisk friske lurer snart på hvorfor de er her på dol...

også en mor
Skrevet

Denne passiviteten har kommet pga at dolere finner andre gjøremål enn å sitte her å repetere seg i de samme trådene dag ut og inn.

Personlig synes jeg det er bra om folk finner seg annet å gjøre enn å være på dol ;) Selv kan jeg ikke si at jeg savner noen, og jeg leser da vitterlig kun de trådene jeg selv vil. :)

ps. Det gjør da vel ikke noe at tråden vokser vel? Vi er da på "Åpent" ;)

Gjest midia
Skrevet

Personlig synes jeg det er bra om folk finner seg annet å gjøre enn å være på dol ;) Selv kan jeg ikke si at jeg savner noen, og jeg leser da vitterlig kun de trådene jeg selv vil. :)

ps. Det gjør da vel ikke noe at tråden vokser vel? Vi er da på "Åpent" ;)

Hehe kanskje vi skal gjøre det? å kopiere alle svar på nytt og på nytt så får vi vekk psykiatri fra 100 nyeste en stund. Herrejemini så morsomt vi får det...

også en mor
Skrevet

Hehe kanskje vi skal gjøre det? å kopiere alle svar på nytt og på nytt så får vi vekk psykiatri fra 100 nyeste en stund. Herrejemini så morsomt vi får det...

;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...