Gå til innhold

Psykiatri topper 100 nyeste.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Topp! psykisk friske lurer snart på hvorfor de er her på dol...

Enten du liker det eller ikke, så har faktisk alle sammen både en fysisk og psykisk helse :-).

Synes denne tråden gjenspeiler livet utenfor dol. Det er ikke plass til psykisk syke i samfunnet. En god del mennesker "orker" dem bare ikke. De bør holde seg for seg selv fordi ingen orker dette maset. Er det ikke slik?

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Bookworm

5

• hidi, the scorpion

3

• også en mor

3

• filiokus81

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest sommerfenomen
Skrevet

Denne passiviteten har kommet pga at dolere finner andre gjøremål enn å sitte her å repetere seg i de samme trådene dag ut og inn.

Dette har skjedd flere sommere på dol på grunn av få innlegg ellers, så det er ikke spesielt nå.

black wealch
Skrevet

Synes det er verre når 100 nyeste omhandler "Hva synes du om navnet Leif-Merete"

Det er kjedelig det!

Psykiatri kan man jo faktisk lære litt av..

Skrevet

''Skjønner at noen har det vanskelig og bruker dol for å få ut sin frustrasjon, sikkert godt for menneskene rundt dem som da får en pause. ''

Tror ikke at alle med psykdom snakker med noen av menneskene rundt seg om sine plager og hvor vondt de har det osv.

Jeg er en av dem, samtidig som jeg beundrer de som faktisk klarer det.

Selv om min bruk har vært mye destruktiv en stund og jeg sådan ikke har/hatt godt av det, så har jeg alt i alt fått mye hjelp her inne som har ført meg videre.

Og så lenge det ikke er destruktivt for en eller en stort sett bare plager andre, så tror jeg at dol holder liv i mange sjeler med psykdom rundt omkring, for ikke å glemme helsegevinsten det har for både en selv og helsevesenet i rl.. Det tror iallefall jeg.

Siden dol ikke har et "100 nyeste for psykiatri" slik det er foreslått, må vi bare nøye oss med å gå inn på "tråd" og se hvilket forum spørsmålet kommer fra og ta et valg utifra det.

Jeg for min del hopper over og lar være å lese tråder som ikke interesserer meg. Du kan jo gjøre det samme?

Dessuten er dol et helsenettsted, og vi har alle både en fysisk og psykisk helse. Jeg synes det bør være plass til alle.

Men jeg forstår at psykiatri dominerer, sikkert fordi psykdom handler masse om nettopp tanker og følelser?

Bare noen tanker, fra

Skrevet

Dette er så svingende at jeg skjønner ikke at det er mulig å klage på det en gang...

Det har da skjedd utallige ganger at 100 nyeste har vært fullt av tråder ala "Hvilken mann er mest sexy", "Hva synes dere om dette navnet", "Alexander Rybak" osv osv...

Når det gjelder ferieavvikling; det er jo generelt mindre aktivitet på DOL i ferier og høytider, men så er det da ofte slik at hvis man sliter med psykiske problemer, så reiser en vel kanskje mindre bort og er mindre sosial enn "friske" mennesker, og dermed er det disse som blir igjen her. Det er også kanskje ekstra frustrasjon som skal ut, når man virkelig kan kjenne på hvor "annerledes" man er, når "alle andre" reiser på ferie med familie og venner.

Jeg synes det tyder på ekstremt lite omtanke for andre mennesker når det er mulig å starte to ulike tråder om dette emner på så kort tid (vet at det er to forskjellige mennesker som har startet trådene).

Skrevet

Skal vi repetere flere svar? Tråden kommer til å vokse...

Herrejemeni så negative vi var da!

Skrevet

Enten du liker det eller ikke, så har faktisk alle sammen både en fysisk og psykisk helse :-).

Synes denne tråden gjenspeiler livet utenfor dol. Det er ikke plass til psykisk syke i samfunnet. En god del mennesker "orker" dem bare ikke. De bør holde seg for seg selv fordi ingen orker dette maset. Er det ikke slik?

Det kan virke som om det er slik, og det er så trist.

Det er plass til alle i et samfunn, uansett frisk, syk eller psyk... og det skal det være her på DOl også.

At noen klarer å irritere seg slik over dette, sier mer om dem... da har man i hvert fall lite å irritere seg over.

Skrevet

Det kan virke som om det er slik, og det er så trist.

Det er plass til alle i et samfunn, uansett frisk, syk eller psyk... og det skal det være her på DOl også.

At noen klarer å irritere seg slik over dette, sier mer om dem... da har man i hvert fall lite å irritere seg over.

Ja, enig med du :-). Skal innrømme at det finnes endel "gnagsår" rundt omkring i RL som jeg forsøker å unngå. Det gjelder foresten alle typer sykdom. Noen er veldig flinke til å snakke sykdom i alle sammenhenger. Håper ikke jeg blir slik noen gang selv, men vet jo aldri. Jeg tror mange deprimerte har veldig vanskelig for å se utenfor sin egen "snute", men vi må jo ha en forståelse for at dette er sykdom da. Men noen ganger er det viktig å skåne seg selv når nok er nok. Dette skulle da være mulig både her inne og i RL.

Jeg bekymrer meg faktisk mere for masse annet, dette med at "psykatri topper 100 nyeste" blir en liten brikke i denne sammenhengen :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...