Gå til innhold

windows live messenger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan få til at msn huske meg etter å ha logget av?

Ikke så enkelt som å krysse av på "husk bruker" det funke ikke.

Probleme oppstod da jeg laste ned den nye windows live versonen som jeg måtte slette pga den ville ikke logge meg på. Har den gamle versonen nå.

Det merkelige er at jeg kan heller ikke blir "husket" på widovs live messenger på min nye bærbar pc heller.

Noen som vet hvordan bli automatisk logget på igjen?

Takker for svar :)

Skrevet

hvis du ikke har alternativene der, så er det en liten pil nedover som du kan trykke på...

Det kan du hake av for "husk meg", "husk passordet" og "logg meg på automatisk".

Skrevet

hvis du ikke har alternativene der, så er det en liten pil nedover som du kan trykke på...

Det kan du hake av for "husk meg", "husk passordet" og "logg meg på automatisk".

Det er det jeg gjør hver gang jeg logge inn men jeg blir ikke "husket", innloggings felte er like blankt hver gang jeg logge på.

Så det må være noe annet :(

Noe skjedde med innstillinger men hvor?

Takk for svar :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...