Gjest placibo Skrevet 16. juli 2009 Skrevet 16. juli 2009 Jeg er så bekymret for et familiemedlem som sliter mer og mer med muskelsmerter, muskelsvakhet (svake muskler i ben og armer), slitenhet og lite energi. Vedkommende er i slutten av 40-årene, og disse problemene har tiltatt det siste året. Blir ikke tatt på alvor av legen sin. Kan det komme av psykiske årsaker ,stress og bekymringer? Jeg vil tro at disse symptomene dukker opp i mange ulike diagnoser, men hvis noen kjenner seg igjen hører jeg gjerne om det! 0 Siter
Cilien Skrevet 16. juli 2009 Skrevet 16. juli 2009 Hva med Lupus? Revmatisk sykdom - søk på nettet om den. 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. juli 2009 Skrevet 17. juli 2009 Det kan være stoffskifte og det er ganske enkelt å få sjekket 0 Siter
Bookworm Skrevet 17. juli 2009 Skrevet 17. juli 2009 Som du sier kan disse symptomene dukke opp ved mange forskjellige sykdommer og tilstander. Mange er enkle å sjekke, som stoffskiftet som, Dorthe sier... Ellers kjenner jeg igjen fibromyalgi eller andre revmatiske sykdommer i det du beskriver. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.