Gjest søtmons Skrevet 17. juli 2009 Skrevet 17. juli 2009 Hvis jeg bestiller DVDer fra England, vil de være brukandes i Norge? Er det samme sone? 0 Siter
Katt-ja Skrevet 17. juli 2009 Skrevet 17. juli 2009 Det er de - men de mangler jo sikkert norsk teksting - om det skulle være et problem. Jeg liker best å kjøpe DVD'er som i alle fall har engelsk teksting (for hørselshemmede, da..) - så får man med seg alt uten å ha lyden på fullt... 0 Siter
Mrs D Skrevet 17. juli 2009 Skrevet 17. juli 2009 Det er de - men de mangler jo sikkert norsk teksting - om det skulle være et problem. Jeg liker best å kjøpe DVD'er som i alle fall har engelsk teksting (for hørselshemmede, da..) - så får man med seg alt uten å ha lyden på fullt... Mange av de DVDene du kjøper fra England har norsk teksting, det er ofte akkurat samme DVD for salg i Norge og England. Noen er selvfølgelig spesiallaget for mindre regioner (spesifikt Norden, f.eks) men som oftest er det samme utgave. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 17. juli 2009 Skrevet 17. juli 2009 Mange av de DVDene du kjøper fra England har norsk teksting, det er ofte akkurat samme DVD for salg i Norge og England. Noen er selvfølgelig spesiallaget for mindre regioner (spesifikt Norden, f.eks) men som oftest er det samme utgave. Oj,- det har jeg aldri sett. Men - nå er det ofte litt spesielle filmer/serier jeg kjøper utenlands, nettopp fordi de ikke finnes her... 0 Siter
adelie Skrevet 19. juli 2009 Skrevet 19. juli 2009 Samme sone. Dessuten hvis du kjøper fra feks USA, så er det en annen sone, men du kan programmere dvd-spillern til å bli sonefri. Du trenger bare en kode. Jeg tror det er helt lovlig, til og med. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.