Gjest Nåleputa Skrevet 17. juli 2009 Skrevet 17. juli 2009 Har dere prøvd akupunktur? Evt.mot hvilke plager? Hører mange som skryter og har begynnt å få litt lysst til og prøve selv(har ryggplager).Men jeg er alltid så skeptisk til alternativ behandling:) 0 Siter
Mrs D Skrevet 17. juli 2009 Skrevet 17. juli 2009 Har prøvd akupunktur mot leddsmerter. Kommer seg veldig med det samme, men etter noen dager er det like vondt som før. 0 Siter
Gjest Leele Skrevet 17. juli 2009 Skrevet 17. juli 2009 Jeg fikk akupunktur for migrene og gikk fra å ha flere anfall i uka, til å ha 1 eller 2 i måneden. Hjalp meg utrolig mye, effekten satt i over flere år etter at jeg slutta. 0 Siter
Hestehoven Skrevet 17. juli 2009 Skrevet 17. juli 2009 Jeg har brukt akupunktur for ryggplager (prolaps), og det hjalp utrolig mye!! Men jeg har dessverre en utrolig skrekk for nåler, så jeg klarte ikke å gå og grue meg til det hver eneste uke.. Så jeg sluttet.. Men er du ikke redd for nåler er det verdt et forsøk! 0 Siter
avidi Skrevet 18. juli 2009 Skrevet 18. juli 2009 Har prøvd akupunktur mot leddsmerter. Kommer seg veldig med det samme, men etter noen dager er det like vondt som før. Støtter den. Har også kun kortvarig effekt av akupunktur mot leddsmerter og prolaps. Men det skl sies at det har hjulpet bra mot bihulebetennelse, 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.