Gå til innhold

Akupunktur

Anbefalte innlegg

Gjest Nåleputa
Skrevet

Har dere prøvd akupunktur? Evt.mot hvilke plager?

Hører mange som skryter og har begynnt å få litt lysst til og prøve selv(har ryggplager).Men jeg er alltid så skeptisk til alternativ behandling:)

Skrevet

Har prøvd akupunktur mot leddsmerter. Kommer seg veldig med det samme, men etter noen dager er det like vondt som før.

Gjest Leele
Skrevet

Jeg fikk akupunktur for migrene og gikk fra å ha flere anfall i uka, til å ha 1 eller 2 i måneden.

Hjalp meg utrolig mye, effekten satt i over flere år etter at jeg slutta.

Skrevet

Jeg har brukt akupunktur for ryggplager (prolaps), og det hjalp utrolig mye!! Men jeg har dessverre en utrolig skrekk for nåler, så jeg klarte ikke å gå og grue meg til det hver eneste uke.. Så jeg sluttet.. Men er du ikke redd for nåler er det verdt et forsøk!

Skrevet

Har prøvd akupunktur mot leddsmerter. Kommer seg veldig med det samme, men etter noen dager er det like vondt som før.

Støtter den. Har også kun kortvarig effekt av akupunktur mot leddsmerter og prolaps. Men det skl sies at det har hjulpet bra mot bihulebetennelse,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...