Gjest prust Skrevet 17. juli 2009 Skrevet 17. juli 2009 Æsj :-( Jeg sitter og spiser nattmat - men mistet litt apetitt nå... :-(((( 0 Siter
astridny Skrevet 18. juli 2009 Skrevet 18. juli 2009 Lurer på hvordan noen kan miste en tampong i maten og ikke merke det. :-/ 0 Siter
Platina Skrevet 18. juli 2009 Skrevet 18. juli 2009 Lurer på hvordan noen kan miste en tampong i maten og ikke merke det. :-/ Det er vel sansynlig at noen har gjort det med vilje. Dette var beyond kvalmt!!! 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. juli 2009 Skrevet 18. juli 2009 Det er vel sansynlig at noen har gjort det med vilje. Dette var beyond kvalmt!!! Det stedet kommer jo til å gå dundrende konkurs med det søksmålet det kommer til å få mot seg. Var det en ansatt som ikke tålte trynet på sjefen lengre kanskje? Men realt vemmelig det var det! 0 Siter
Gjest Vanuna Skrevet 18. juli 2009 Skrevet 18. juli 2009 Jeg har spist på denne restauranten................... 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 18. juli 2009 Skrevet 18. juli 2009 Å fytte f...!!!! Så utrolig kvalmt. men hvordan går det an å putte en hel tampong i munnen uten å merke det? Ser alltid på hva jeg legger på gaffelen jeg. Ikke for at jeg tror det ligger noe der, men liker å vite hva jeg spiser ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.