Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Kimmie
Skrevet

Noen som har lyst og forklare meg hvordan man legger ut linker?

Jeg er helt blank på det.

Gjest Kimmie
Skrevet

1. Du høyreklikker på adresselinjen, og velger "kopier".

2. Du høyreklikker der du skal skrive, og velger "lim inn".

Da skal inken ligge der.

Feks. denne siden:

http://doktoronline.no/forum3/bin/index.wa2?ForumId=6

(Ved å trykke "forhåndsvining" før du sender innlegget, ser du om du har riktig link).

Takk for forklaringen. Ser ikke ut som det går på denne maskina,og det er rart..hvis ikke det er jeg som er helt analfabet. Men når jeg trykker på kopier skjer det ingenting,og kopier og lim skriften er grå og ikke svart som det andre som står der når jeg høyreklikker. Dustemaskin!

Skrevet

Takk for forklaringen. Ser ikke ut som det går på denne maskina,og det er rart..hvis ikke det er jeg som er helt analfabet. Men når jeg trykker på kopier skjer det ingenting,og kopier og lim skriften er grå og ikke svart som det andre som står der når jeg høyreklikker. Dustemaskin!

Det var rart.. men du får til å kopiere og lime inn feks svaret ditt, slik jeg har gjort over...?

Gjest Kimmie
Skrevet

Det var rart.. men du får til å kopiere og lime inn feks svaret ditt, slik jeg har gjort over...?

Og det gjøres på samme måte?

Ser folk har gul linje rundt og noen ganger,sorry jeg er helt blåst ;-)

Skrevet

Jeg var helt grønn på dette selv,helt til webmaster faktisk, lærte meg det..:-)

Det gjøres på samme måte ja.

Hvis du feks høyreklikker på ditt eget innlegg nå fra "siste 100 innlegg i forum" og velger "kopier snarvei", for så å høyreklikke igjen og velger "lim inn", så kopierer du ditt eget innlegg som link, slik som dette:

http://doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=4179803

Prøv det, så skal vi se om vi kan finne utav det:-)

Skrevet

''Hvis du feks høyreklikker på ditt eget innlegg nå fra "siste 100 innlegg i forum" og velger "kopier snarvei", for så å høyreklikke igjen og velger "lim inn", ''

i et svar til meg, skulle det stå..

Gjest Kimmie
Skrevet

Jeg var helt grønn på dette selv,helt til webmaster faktisk, lærte meg det..:-)

Det gjøres på samme måte ja.

Hvis du feks høyreklikker på ditt eget innlegg nå fra "siste 100 innlegg i forum" og velger "kopier snarvei", for så å høyreklikke igjen og velger "lim inn", så kopierer du ditt eget innlegg som link, slik som dette:

http://doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=4179803

Prøv det, så skal vi se om vi kan finne utav det:-)

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4179700

Nå kom det noe opp her.

Gjest Kimmie
Skrevet

Du fikk det til, kimmie!:-))

Yes! Tusen takk for hjelpen :-)

Gjest Kimmie
Skrevet

Du fikk det til, kimmie!:-))

Men tror jeg må øve meg litt,men nå har jeg iallefall klart det en gang.

Skrevet

Hvis du nå kopierer det du svarte meg (det over) inn i et nytt svar til meg, for så å sette to apostrofer foran og to apostrofer bak setningen, så får du den gule "boksen":

''Yes! Tusen takk for hjelpen :-)''

altså to slike: ' sammen: ''

Ps. Apostrofene finnes sammen med stjerna på mitt tastatur.

Skrevet

Men tror jeg må øve meg litt,men nå har jeg iallefall klart det en gang.

Du får øve deg :-) Det kan du faktisk gjøre ved å skrive innlegg som du ikke sender (feks her), men bare "forhåndsviser", hvis du skjønner hva jeg mener. Det var iallefall slik jeg lærte meg det.

Gjest Kimmie
Skrevet

Du får øve deg :-) Det kan du faktisk gjøre ved å skrive innlegg som du ikke sender (feks her), men bare "forhåndsviser", hvis du skjønner hva jeg mener. Det var iallefall slik jeg lærte meg det.

Får gjøre det :-)

Følte meg litt flink nå,hehe.

Skrevet

Får gjøre det :-)

Følte meg litt flink nå,hehe.

Ja, men du var det:-)))

Gjest Kimmie
Skrevet

Hvis du nå kopierer det du svarte meg (det over) inn i et nytt svar til meg, for så å sette to apostrofer foran og to apostrofer bak setningen, så får du den gule "boksen":

Det ble litt for komplisert...forstår ikke døyten. Får øve på det også og klø meg litt i hode ;)

Skrevet

Det ble litt for komplisert...forstår ikke døyten. Får øve på det også og klø meg litt i hode ;)

Konsentrer deg om å "linke", og så får du ta den gule "boksen" senere:-)

Gjest Kimmie
Skrevet

''Yes! Tusen takk for hjelpen''

Gjest Kimmie
Skrevet

Kult!:-)

''Kult!:-)''

Ja,var artig dette her ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...