Gjest Kimmie Skrevet 18. juli 2009 Skrevet 18. juli 2009 Noen som har lyst og forklare meg hvordan man legger ut linker? Jeg er helt blank på det. 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 18. juli 2009 Skrevet 18. juli 2009 1. Du høyreklikker på adresselinjen, og velger "kopier". 2. Du høyreklikker der du skal skrive, og velger "lim inn". Da skal inken ligge der. Feks. denne siden: http://doktoronline.no/forum3/bin/index.wa2?ForumId=6 (Ved å trykke "forhåndsvining" før du sender innlegget, ser du om du har riktig link). 0 Siter
Gjest Kimmie Skrevet 18. juli 2009 Skrevet 18. juli 2009 1. Du høyreklikker på adresselinjen, og velger "kopier". 2. Du høyreklikker der du skal skrive, og velger "lim inn". Da skal inken ligge der. Feks. denne siden: http://doktoronline.no/forum3/bin/index.wa2?ForumId=6 (Ved å trykke "forhåndsvining" før du sender innlegget, ser du om du har riktig link). Takk for forklaringen. Ser ikke ut som det går på denne maskina,og det er rart..hvis ikke det er jeg som er helt analfabet. Men når jeg trykker på kopier skjer det ingenting,og kopier og lim skriften er grå og ikke svart som det andre som står der når jeg høyreklikker. Dustemaskin! 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 18. juli 2009 Skrevet 18. juli 2009 Takk for forklaringen. Ser ikke ut som det går på denne maskina,og det er rart..hvis ikke det er jeg som er helt analfabet. Men når jeg trykker på kopier skjer det ingenting,og kopier og lim skriften er grå og ikke svart som det andre som står der når jeg høyreklikker. Dustemaskin! Takk for forklaringen. Ser ikke ut som det går på denne maskina,og det er rart..hvis ikke det er jeg som er helt analfabet. Men når jeg trykker på kopier skjer det ingenting,og kopier og lim skriften er grå og ikke svart som det andre som står der når jeg høyreklikker. Dustemaskin! Det var rart.. men du får til å kopiere og lime inn feks svaret ditt, slik jeg har gjort over...? 0 Siter
Gjest Kimmie Skrevet 18. juli 2009 Skrevet 18. juli 2009 Takk for forklaringen. Ser ikke ut som det går på denne maskina,og det er rart..hvis ikke det er jeg som er helt analfabet. Men når jeg trykker på kopier skjer det ingenting,og kopier og lim skriften er grå og ikke svart som det andre som står der når jeg høyreklikker. Dustemaskin! Det var rart.. men du får til å kopiere og lime inn feks svaret ditt, slik jeg har gjort over...? Og det gjøres på samme måte? Ser folk har gul linje rundt og noen ganger,sorry jeg er helt blåst ;-) 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 18. juli 2009 Skrevet 18. juli 2009 Og det gjøres på samme måte? Ser folk har gul linje rundt og noen ganger,sorry jeg er helt blåst ;-) Jeg var helt grønn på dette selv,helt til webmaster faktisk, lærte meg det..:-) Det gjøres på samme måte ja. Hvis du feks høyreklikker på ditt eget innlegg nå fra "siste 100 innlegg i forum" og velger "kopier snarvei", for så å høyreklikke igjen og velger "lim inn", så kopierer du ditt eget innlegg som link, slik som dette: http://doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=4179803 Prøv det, så skal vi se om vi kan finne utav det:-) 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 18. juli 2009 Skrevet 18. juli 2009 Og det gjøres på samme måte? Ser folk har gul linje rundt og noen ganger,sorry jeg er helt blåst ;-) ''Hvis du feks høyreklikker på ditt eget innlegg nå fra "siste 100 innlegg i forum" og velger "kopier snarvei", for så å høyreklikke igjen og velger "lim inn", '' i et svar til meg, skulle det stå.. 0 Siter
Gjest Kimmie Skrevet 18. juli 2009 Skrevet 18. juli 2009 Jeg var helt grønn på dette selv,helt til webmaster faktisk, lærte meg det..:-) Det gjøres på samme måte ja. Hvis du feks høyreklikker på ditt eget innlegg nå fra "siste 100 innlegg i forum" og velger "kopier snarvei", for så å høyreklikke igjen og velger "lim inn", så kopierer du ditt eget innlegg som link, slik som dette: http://doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=4179803 Prøv det, så skal vi se om vi kan finne utav det:-) http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4179700 Nå kom det noe opp her. 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 18. juli 2009 Skrevet 18. juli 2009 http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4179700 Nå kom det noe opp her. Du fikk det til, kimmie!:-)) 0 Siter
Gjest Kimmie Skrevet 18. juli 2009 Skrevet 18. juli 2009 Du fikk det til, kimmie!:-)) Yes! Tusen takk for hjelpen :-) 0 Siter
Gjest Kimmie Skrevet 18. juli 2009 Skrevet 18. juli 2009 Du fikk det til, kimmie!:-)) Men tror jeg må øve meg litt,men nå har jeg iallefall klart det en gang. 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 18. juli 2009 Skrevet 18. juli 2009 Yes! Tusen takk for hjelpen :-) Yes! Tusen takk for hjelpen :-) Hvis du nå kopierer det du svarte meg (det over) inn i et nytt svar til meg, for så å sette to apostrofer foran og to apostrofer bak setningen, så får du den gule "boksen": ''Yes! Tusen takk for hjelpen :-)'' altså to slike: ' sammen: '' Ps. Apostrofene finnes sammen med stjerna på mitt tastatur. 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 18. juli 2009 Skrevet 18. juli 2009 Men tror jeg må øve meg litt,men nå har jeg iallefall klart det en gang. Du får øve deg :-) Det kan du faktisk gjøre ved å skrive innlegg som du ikke sender (feks her), men bare "forhåndsviser", hvis du skjønner hva jeg mener. Det var iallefall slik jeg lærte meg det. 0 Siter
Gjest Kimmie Skrevet 18. juli 2009 Skrevet 18. juli 2009 Du får øve deg :-) Det kan du faktisk gjøre ved å skrive innlegg som du ikke sender (feks her), men bare "forhåndsviser", hvis du skjønner hva jeg mener. Det var iallefall slik jeg lærte meg det. Får gjøre det :-) Følte meg litt flink nå,hehe. 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 18. juli 2009 Skrevet 18. juli 2009 Får gjøre det :-) Følte meg litt flink nå,hehe. Ja, men du var det:-))) 0 Siter
Gjest Kimmie Skrevet 18. juli 2009 Skrevet 18. juli 2009 Yes! Tusen takk for hjelpen :-) Hvis du nå kopierer det du svarte meg (det over) inn i et nytt svar til meg, for så å sette to apostrofer foran og to apostrofer bak setningen, så får du den gule "boksen": ''Yes! Tusen takk for hjelpen :-)'' altså to slike: ' sammen: '' Ps. Apostrofene finnes sammen med stjerna på mitt tastatur. Det ble litt for komplisert...forstår ikke døyten. Får øve på det også og klø meg litt i hode 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 18. juli 2009 Skrevet 18. juli 2009 Det ble litt for komplisert...forstår ikke døyten. Får øve på det også og klø meg litt i hode Konsentrer deg om å "linke", og så får du ta den gule "boksen" senere:-) 0 Siter
Gjest Kimmie Skrevet 18. juli 2009 Skrevet 18. juli 2009 Yes! Tusen takk for hjelpen :-) Hvis du nå kopierer det du svarte meg (det over) inn i et nytt svar til meg, for så å sette to apostrofer foran og to apostrofer bak setningen, så får du den gule "boksen": ''Yes! Tusen takk for hjelpen :-)'' altså to slike: ' sammen: '' Ps. Apostrofene finnes sammen med stjerna på mitt tastatur. ''Yes! Tusen takk for hjelpen'' 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 18. juli 2009 Skrevet 18. juli 2009 ''Yes! Tusen takk for hjelpen'' Kult!:-) 0 Siter
Gjest Kimmie Skrevet 18. juli 2009 Skrevet 18. juli 2009 Kult!:-) ''Kult!:-)'' Ja,var artig dette her ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.