Gjest benteew Skrevet 18. juli 2009 Skrevet 18. juli 2009 Jeg har ved en anledning klart å "bråke" litt for mye en natt her...Vi kom på at vinduet stod oppe etter at vi var ferdige med p kose oss. Nå har jeg fått en klage av naboen, pr. brev. Skal jeg svare? Føler meg så utrolig dum...samtidig er det andre naboer her som jeg selv har hørt før, så muligens får jeg her skylla for flere tilfeller, ikke vet jeg. Men naboen er steil på at ja, det er meg som er udyret. Hva er lurest å skrive? 0 Siter
frosken Skrevet 18. juli 2009 Skrevet 18. juli 2009 Skriv et brev hvor dere beklager manglende oppmerksomhet i forhold til hvor lytt det er , og si at dere vil forsøke å unngå tilsvarende i fremtiden. 0 Siter
brilleslangen Skrevet 18. juli 2009 Skrevet 18. juli 2009 frosken sitt svar var bra, skriv gjerne også at du setter pris på å bli gjort oppmerksom på fadesen slik at du kan gjøre ditt ytterste for å unngå at det samme skjer igjen. Du synesdet er flaut nå, men hva om dere hadde hatt for vane å gjøre det under åpent vindu(av tankeløshet) og så hadde det gått flere år uten at dere fikk vite noe før dere plutselig oppdaget at hele nabolaget hadde hørt dere..... Hakket flauere det kanskje... Kan vel også sammenlignes litt med når en kvinne har mens og blør igjennom. Det er flaut på bli gjort oppmerksom på det, men enda verre å oppdagedet selv etter ei stund og gå å undre seg på hvor lenge man har gått slik og hvor mange som egentlig har sett det uten å tørre å si fra... Det går nok bra skal du se... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.