Gå til innhold

Homeopati

Anbefalte innlegg

Gjest Nåleputa
Skrevet

Fikk god info her i går ang.akupunktur. Så da spør jeg like godt om noen har erfaring med homeopati/soneterapi også? Synest at det er disse tre alternative behandlings metodene som virker mest seriøse, men kanskje jeg tar feil.....

Skrevet

Tja... Vi prøvde soneterapi på jentungen mot kollik, men det hjalp ikke noe videre.

Senere prøvde vi homøopati mot gjentatte halsbetennelser med litt varierende resultat kan man trygt si! Første gangen gikk hun rett opp i over 40 i feber etter to doser! Så høy feber pleide hun aldri å ha i forbindelse med halsbetennelsene så i samråd med homøopaten sluttet vi med en gang. Kur nr. 2 funket så lenge hun gikk på den, men så snart kuren ble avsluttet var det på'n igjen. Kur nr. 3 hadde ingen virkning overhodet så til slutt valgte vi å få fjernet mandlene hennes og siden da har hun ikke hatt en eneste halsbetennelse. Dette er nå 7 år siden, hun var nesten 2 år den sommeren vi drev med dette og tok mandlene ütpå høsten etter 2 årsdagen.

Gjest Kimmie
Skrevet

Homeopati har jeg ikke gode erfaringer med,det hjalp ikke rett og slett. Men vet det har hjulpet andre :)

Soneterapi fikk minsten da han hadde kolikk,og det gav resultater.

Gjest lalala land
Skrevet

Homøopati er jo bare tull? Likt behandler likt er jo bare placebo hele greien.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...