Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Så var årets ferie over, 3 uker i deilige Spania. Lovely.

I fjor laget jeg en fotobok etter sommerferien, og det planlegger jeg å gjøre i år også. I den forbindelse hadde det vært fint hvis andre her som har laget slike kunne dele litt erfaringer. :)

Jeg har brukt Fotoknudsen på de fotobøkene jeg har laget før. Har egentlig ikke noe å utsette på programvaren, det er lett å få til og alt det der. Kvaliteten på bildene har vært helt OK, men ikke framifrå. Ulempen er at det er max antall sider (noen og tretti, husker ikke nøyaktig) og i fjor sommer var ikke det nok.

Så dere andre som har laget fotobøker. Hva leverandør har dere brukt, og hva er fordeler/ulemper med de forskjellige?

Tusen takk!

:)

Skrevet

Jeg har nettopp laget fotobok gjennom Japan Foto. Den var grei nok, men ikke alle bildene var helt skarpe (litt kornete) selv om vanlige utskrifter viser at de er skarpe.

Og et stort minus for grønnfargen! Alt av gress og planter ble fryktelig grønt.

Skrevet

Jeg har bare erfaring med Japan Photo, og var veldig fornøyd med resultatet da. Jeg hadde mange sider, kan ikke huske at det var noen øvre grense på antall.

Japan Photo er vel de som har blitt best i test på fotobøker om jeg ikke husker feil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...