Gjest – gundalfsen23 Skrevet 28. juli 2009 Skrevet 28. juli 2009 Har møtt dama mi på nettet, men har ikke lyst å si det til de jeg kjenner. Tenkte si noe annet, skulle det komme frem senere er det så klart helt ok at jeg kan si at jo vi møttes i utgangspunktet der. Hun har nemlig sagt til sine at vi møttes via nettet, men er med på å si noe annet til mine. Forslag? Kommer det så klart opp senere juger jeg jo ikke, sier da at jo, vi møttes der i utgangspunktet,m en har liksom ikke lyst å si det som eneste grunn. Noen forslag please?? 0 Siter
brilleslangen Skrevet 28. juli 2009 Skrevet 28. juli 2009 det ble gitt noen svar på akkurat det samme i går i denne tråden http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4184171 0 Siter
Gjest Akademiker Skrevet 28. juli 2009 Skrevet 28. juli 2009 Jeg skjønner ikke helt hva som er så flaut eller farlig med at det skal bli kjent at du traff kjæresten på internett!?! Det må da være et greit sted å treffe noen... Selv har jeg to venninner i gode forhold som traff mennene på nettet! Selv traff jeg min mann i en samtalegruppe for studenter med psykososiale problemer. DET syns jeg er flaut og har aldri innrømmet=) Jeg er veldig vag og sier vi traff hverandre gjennom studentaktiviteter... Og det er jo forsåvidt sant også!=) Men jeg tror ikke det er veldig uvanlig å treffes gjennom internett nå om dagen, så det trenger du vel ikke skamme deg over! Syns jeg da...! 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. juli 2009 Skrevet 29. juli 2009 Hva er flaut med det? Jeg traff også min elskede via nettet. ) 0 Siter
Åsemor Skrevet 30. juli 2009 Skrevet 30. juli 2009 Psjt, det er da så vanlig nå at de fleste ikke reagerer på det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.