Gå til innhold

Oslo-Trondheim 1. nyttårsdag

Anbefalte innlegg

Caloni Makaroni
Skrevet

Går tog og buss (Lavprisekspressen/Østerdalsekspressen) som vanlig den dagen? Altså ikke at den nødvendigvis har like mange avganger, men at det går an å komme seg mellom Oslo og Trondheim noenlunde greit? Jeg ser Norwegian har tre avganger på hele dagen, men buss og tog legger ikke ut billetter så tidlig.

Skrevet

Første nyttårsdag er siste helligdag før arbeidslivet starter opp igjen etter en ferie som ligger fast på kalenderen, dvs. en stor dag for transportnæringen.

Jeg vil tro at de kjører "minst" søndagsruter, altså som på en vanlig søndag eller oftere.

Caloni Makaroni
Skrevet

Første nyttårsdag er siste helligdag før arbeidslivet starter opp igjen etter en ferie som ligger fast på kalenderen, dvs. en stor dag for transportnæringen.

Jeg vil tro at de kjører "minst" søndagsruter, altså som på en vanlig søndag eller oftere.

Logisk tenkning fører en ofte langt! For det er nettopp det som er problemstillingen - om jeg rekker tidligvakt 2. nyttårsdag. Takk for svar :)

Skrevet

Logisk tenkning fører en ofte langt! For det er nettopp det som er problemstillingen - om jeg rekker tidligvakt 2. nyttårsdag. Takk for svar :)

Det er nok flere enn deg som skal rekke jobben den dagen :-)

Lykke til!

Caloni Makaroni
Skrevet

Det er nok flere enn deg som skal rekke jobben den dagen :-)

Lykke til!

Thanks! (Det ER jo lørdag på 2. nyttårsdag, men som du sier, så er det jo en fast kalenderdag, så da er det forhåpentligvis faste ruter likevel :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...