Gå til innhold

Madonna konsert spørsmål

Anbefalte innlegg

Gjest madonnafannn
Skrevet

Tenkte smugle med kamera på Madonna konserten i morgen, hvor er det lurest å legge det? Er kvinne. Om de finner det, får man det igjen? Ransaker de en skikkelig?

Skrevet

Jeg vet ikke hvor strenge de er, men tar de fra deg kameraet må du legge det fra deg ved inngangen og har ingen garanti for at det fremdeles ligger der etter konserten sånn at du får det igjen. Tror nok ikke det har noe å si hvilket kjønn du er for hvorvidt du blir skikkeli kroppsvisitert eller ikke.

Skrevet

Ikke som svar på spørsmål men....

Stusser litt over at det ikke er lov til å ta med kamera når man kan ha med mobil. Nå finnes det jo mobiler med veldig bra kamera på....

Var forresten på Springsteen konsert. Der tok de fra oss alt vi kunne spise. Jeg la en nøttepose i bukselomme. Den fant de ikke. (Hadde flece-genser over)

Mary Poppins
Skrevet

Stusser litt over at det ikke er lov til å ta med kamera når man kan ha med mobil. Nå finnes det jo mobiler med veldig bra kamera på....

Var forresten på Springsteen konsert. Der tok de fra oss alt vi kunne spise. Jeg la en nøttepose i bukselomme. Den fant de ikke. (Hadde flece-genser over)

Ja det er jo bare å prøve å ta et bra bilde av Madonna med mobilkamera når du står 50-100 m unna ;)

Selv om det finnes bra mobilkamera kan de ikke måle seg med ordentlige bra kameraer.

Skrevet

På Cohen-konsert i år, var det lov med kompakt-kamera, men ikke speilrefleks... Kan det være en sånn begrensning her også, kanskje?

Gjest lalala land
Skrevet

hvorfor får man ikke lov å ha kamera med?

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Jeg har hørt at det er som Katt-ja skriver, -lov med kompaktkamera, men ikke speilrefleks. Jeg skal på konserten i morgen, men er usikker på om jeg tar med kamera i tilfelle de tar det fra meg. Ser for meg kamerakaoshaug ved utgangen i tilfelle...

Skrevet

Ja det er jo bare å prøve å ta et bra bilde av Madonna med mobilkamera når du står 50-100 m unna ;)

Selv om det finnes bra mobilkamera kan de ikke måle seg med ordentlige bra kameraer.

Nei, det er jo ingen tvil om at vanlig kamera er bedre. Men de beste mobilkameraene holder nå veldig høy kvalitet slik at du kan ta bra bilder med disse også.

(Tenk at jeg skulle si det som har hatt mobil med kamera i 3 mnd.....og som har 3 andre kameraer som jeg tar noen tusen bilder med i året.....)

Gjest Dårlig kontroll
Skrevet

Jeg var der på tirsdag og hadde med litt stor håndveske. Fikk spørsmål om jeg hadde med mat eller drikke, noe som jeg kunne svare nei på. Det var ingen som sjekket hverken meg eller vesken min.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...