Gjest zilja Skrevet 29. juli 2009 Skrevet 29. juli 2009 Er det noen som har prøvd det? Fikk et råd om å ta noen dråper olje(olivenolje o.l) og gni ut i hendene og stryke inn i håret etter vask. Skal vistnok hjelpe på tørt hår. Erfaringer noen? 0 Siter
mirami Skrevet 29. juli 2009 Skrevet 29. juli 2009 Den eneste erfaringen min er at det var vanskelig å få ut så håret så fett ut i flere dager... Men jeg innbiller meg at det ble litt blankere.. Du kan jo bare teste det ut, så får du se! (Men jeg ville ikke anbefalt dagen før en viktig begivenhet) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 29. juli 2009 Skrevet 29. juli 2009 Det har hendt jeg har hatt badeolje i badevannet til ungene, og så har jeg glemt å vaske håret deres etterpå - og da ser håret utrolig fett ut etterpå.... Men som kur er det sikkert greit, hvis du skal være hjemme en dag :-) 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 30. juli 2009 Skrevet 30. juli 2009 Ok, da er det prøvd. Håret ble skinnende blankt:) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 30. juli 2009 Skrevet 30. juli 2009 Ok, da er det prøvd. Håret ble skinnende blankt:) Men det blir vel utrolig fort fett? Og ren olje er vanskelig å vaske ut... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.