Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Fra Oslo S går det tog til mange ulike destinasjoner...... 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Til himmelen (retning trøndelag, hehe) og til helvete ;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Hva mener dere? Ingenting. Jeg tenkte bare at Oslo S er knutepunkt for mange livsvalg. Det er mye langere og rusbomber som trasker rundt i hallene der, og omkring. Noen velger å henge der, andre tar toget i beste retning. :-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Ja, det vet jeg vel... men hva mente du/dere med det? Jeg vet da vel ikke hva NHD mente med det han slengte ut. Tror du jeg er tankeleser? Jeg skrev innledningsvis: ingenting. 0 Siter
Gjest Ellers har du det bra???? Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Ja, og så....????? Har De drukket, Hr Dahl??? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. september 2009 Forfatter Skrevet 3. september 2009 Jeg har vært på Oslo S mange ganger. Har du? 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Jeg har vært på Oslo S mange ganger. Har du? Nei. 0 Siter
Gjest trist jente Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Jeg har vært på Oslo S mange ganger. Har du? hva er meningen med dette??? 0 Siter
linnea72 Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Jeg har vært på Oslo S mange ganger. Har du? Ja, mange ganger Hva med gardemoen,har du vært der ? 0 Siter
Bookworm Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Jeg har vært på Oslo S mange ganger. Har du? Hva i all verden er det du driver med nå? 0 Siter
Bookworm Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Tror NHD prøver å teste meg nå... for å sjekke om jeg virkelig er psyk... Ja, det er klart at dette dreier seg om deg, dette også... 0 Siter
Orio Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Jeg har vært på Oslo S mange ganger. Har du? Jeg har vært på Oslo S. Det er lenge siden, og jeg har ingen planer om å dra tilbake. 0 Siter
Bookworm Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Selvsagt dreier det seg om meg, men jeg var smart nok til å ikke gå i fella hans. Finn på noe annet du, enn å sitte her å se spøkelser på høylys dag... 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Jeg har vært på Oslo S mange ganger. Har du? Nei, ikke før NSB blir bytta ut med noe som duger. Men fra spøk til alvor, - ja, mange ganger, heldigvis. Noen ganger riktig retning, andre ganger feil retning og i blant har jeg lenket meg fast på stasjonen og utsatt hele reisen. Snedig nok er det turene i feil retning, omveiene, som har formet meg mest, men bevares så kjekt det er når alt går som det skal uten en eneste hump i veien. 0 Siter
Gjest Ellers har du det bra???? Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Jeg har vært på Oslo S mange ganger. Har du? Eh, ja??? Du må ha drukket he,he, ellers så morer du deg bare i dag!! 0 Siter
Gjest så det Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Nei, ikke før NSB blir bytta ut med noe som duger. Men fra spøk til alvor, - ja, mange ganger, heldigvis. Noen ganger riktig retning, andre ganger feil retning og i blant har jeg lenket meg fast på stasjonen og utsatt hele reisen. Snedig nok er det turene i feil retning, omveiene, som har formet meg mest, men bevares så kjekt det er når alt går som det skal uten en eneste hump i veien. Å bli værende på Oslo S er det i hvert fall ingen mening i.. 0 Siter
Gjest så det Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Eh, ja??? Du må ha drukket he,he, ellers så morer du deg bare i dag!! Synes du ikke han startet en interessant tråd da? Mye interessant her så langt. 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Å bli værende på Oslo S er det i hvert fall ingen mening i.. Tja, iblant trenger man å gå noen runder før man tar et valg om hvilken retning man velger; innhente mer informasjon, drøfte og reflektere, men Oslo S er uten tvil ikke stedet å slå seg ned på over tid. 0 Siter
Gjest Ellers har du det bra???? Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Synes du ikke han startet en interessant tråd da? Mye interessant her så langt. Han er rar:))))) 0 Siter
Gjest busy beate Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Jeg vil satset på Stockholm eller København hvis det var jeg som satt der nå 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.