Gjest athos Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Kanskje pendlerforeningen der ikke er helt enig i at alle togene går til riktig tid? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. september 2009 Forfatter Skrevet 3. september 2009 Jeg har vært på Oslo S mange ganger. Har du? Når du er der, bestreber du deg da på å komme ombord på alle tog, er det noen som bestemmer hvilke(t) tog du skal ta, eller bestemmer du dette helt selv? Noen som kjenner reglene? 0 Siter
Gjest trist jente Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Når du er der, bestreber du deg da på å komme ombord på alle tog, er det noen som bestemmer hvilke(t) tog du skal ta, eller bestemmer du dette helt selv? Noen som kjenner reglene? ????? blir mer og mer forvirret 0 Siter
Gjest athos Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Når du er der, bestreber du deg da på å komme ombord på alle tog, er det noen som bestemmer hvilke(t) tog du skal ta, eller bestemmer du dette helt selv? Noen som kjenner reglene? Jeg vet som regel hvor jeg skal, så det er ikkenoe problem 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. september 2009 Forfatter Skrevet 3. september 2009 Jeg vet som regel hvor jeg skal, så det er ikkenoe problem Interessant athos. Så hvis du har tenkt deg til Fredrikstad, og toget til Bergen blir ropt opp i spor 3, så tenker du omtrent slik: "Bergenstoget vil ikke bringe meg dit jeg har tenkt meg i dag, så det velger jeg å ikke bli med"? Har jeg forstått deg rimelig korrekt? 0 Siter
Gjest solfryd Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Når du er der, bestreber du deg da på å komme ombord på alle tog, er det noen som bestemmer hvilke(t) tog du skal ta, eller bestemmer du dette helt selv? Noen som kjenner reglene? Man burde helt klart bestemme selv/ velge selv hvor man vil dra! Men vanskelig for dem som ikke har et rygt og godt ego, eller hav det kalles. Hvis man er "avhengig", utrygg, usikker, liten tro på seg selv, osv, osv, er det ikke alltid like lett å velge. Heller ikke riktig vei. 0 Siter
Gjest busy beate Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Når du er der, bestreber du deg da på å komme ombord på alle tog, er det noen som bestemmer hvilke(t) tog du skal ta, eller bestemmer du dette helt selv? Noen som kjenner reglene? Det er greit å ha en viss formening om hvor en vil eller bør dra, og så handle deretter. Det er nå i alle fall min efaring. Herr psykiateren bør dra dit det er mest hensiktsmessig å dra. Hvor det er vet jeg ikke, men jeg ønsker god reise. Til sist vil jeg bare minne om at det er viktig å huske å ta pillene sine til rett tid;) 0 Siter
Gjest Det du vil frem til da??? Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Interessant athos. Så hvis du har tenkt deg til Fredrikstad, og toget til Bergen blir ropt opp i spor 3, så tenker du omtrent slik: "Bergenstoget vil ikke bringe meg dit jeg har tenkt meg i dag, så det velger jeg å ikke bli med"? Har jeg forstått deg rimelig korrekt? Ingen har noen garanti for hva fremtiden bringer????? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. september 2009 Forfatter Skrevet 3. september 2009 Ingen har noen garanti for hva fremtiden bringer????? Nei, det er ikke det jeg vil frem til. Dog har du rett i ditt utsagn. 0 Siter
Gjest athos Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Interessant athos. Så hvis du har tenkt deg til Fredrikstad, og toget til Bergen blir ropt opp i spor 3, så tenker du omtrent slik: "Bergenstoget vil ikke bringe meg dit jeg har tenkt meg i dag, så det velger jeg å ikke bli med"? Har jeg forstått deg rimelig korrekt? Det stemmer.Jeg må ha det riktige klarsignalet på at jeg er på rett vei før jeg velger å sette meg på toget ja. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. september 2009 Forfatter Skrevet 3. september 2009 Det stemmer.Jeg må ha det riktige klarsignalet på at jeg er på rett vei før jeg velger å sette meg på toget ja. Utmerket! Du bestemmer selv, og du går på det toget som fører deg dit du vil den dagen :-) 0 Siter
morsan Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Det går alltid et tog, men det står alltid en gressklipper. 0 Siter
florista Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Når du er der, bestreber du deg da på å komme ombord på alle tog, er det noen som bestemmer hvilke(t) tog du skal ta, eller bestemmer du dette helt selv? Noen som kjenner reglene? Men hva gjør en når en finner ut at toget man har tatt, viser seg å være helt feil, og du står på endestoppet, liten, alene og redd? Og det viser seg at du tar feil tog gang på gang... hva gjør du da? 0 Siter
Gjest busy beate Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Men hva gjør en når en finner ut at toget man har tatt, viser seg å være helt feil, og du står på endestoppet, liten, alene og redd? Og det viser seg at du tar feil tog gang på gang... hva gjør du da? Forbereder seg bedre neste gang. 0 Siter
Gjest solfryd Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Men hva gjør en når en finner ut at toget man har tatt, viser seg å være helt feil, og du står på endestoppet, liten, alene og redd? Og det viser seg at du tar feil tog gang på gang... hva gjør du da? ''Men hva gjør en når en finner ut at toget man har tatt, viser seg å være helt feil, og du står på endestoppet, liten, alene og redd? Og det viser seg at du tar feil tog gang på gang... hva gjør du da?'' Legger seg på skinnegangen og venter på neste tog? ;-) 0 Siter
Gjest athos Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Det stemmer.Jeg må ha det riktige klarsignalet på at jeg er på rett vei før jeg velger å sette meg på toget ja. Jeg kan ikke velge et tog som ikke tar meg dit jeg skal. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. september 2009 Forfatter Skrevet 3. september 2009 Jeg kan ikke velge et tog som ikke tar meg dit jeg skal. Supert. Takk for at du hjalp meg athos :-) Nå skal vi bruke dette til å tenke litt rundt begrepet bekymring. Svært mange av de som bruker dette forumet bruker mye tid i livet sitt på å bekymre seg. Mange sier faktisk at det er gruingen/bekymringen som er det verste - verre enn det de egentlig gruer seg for. ff (framhald fylgjer) 0 Siter
Gjest athos Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Men hva gjør en når en finner ut at toget man har tatt, viser seg å være helt feil, og du står på endestoppet, liten, alene og redd? Og det viser seg at du tar feil tog gang på gang... hva gjør du da? Det er lov å spørre andre om veien. 0 Siter
Gjest smoothy Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Så du står der og lurer på hvor du skal dra? Gått deg vill?Kanskje snu nesen imot nord? ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.