Gå til innhold

Oslo S..

Nils Håvard Dahl, psykiater

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje pendlerforeningen der ikke er helt enig i at alle togene går til riktig tid?

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Nils Håvard Dahl, psykiater

9

• florista

3

• Lotte :o)

3

• Bookworm

3

Skrevet

Jeg har vært på Oslo S mange ganger. Har du?

Når du er der, bestreber du deg da på å komme ombord på alle tog, er det noen som bestemmer hvilke(t) tog du skal ta, eller bestemmer du dette helt selv?

Noen som kjenner reglene?

Gjest trist jente
Skrevet

Når du er der, bestreber du deg da på å komme ombord på alle tog, er det noen som bestemmer hvilke(t) tog du skal ta, eller bestemmer du dette helt selv?

?????

blir mer og mer forvirret

Skrevet

Jeg vet som regel hvor jeg skal, så det er ikkenoe problem

Skrevet

Jeg vet som regel hvor jeg skal, så det er ikkenoe problem

Interessant athos.

Så hvis du har tenkt deg til Fredrikstad, og toget til Bergen blir ropt opp i spor 3, så tenker du omtrent slik: "Bergenstoget vil ikke bringe meg dit jeg har tenkt meg i dag, så det velger jeg å ikke bli med"?

Har jeg forstått deg rimelig korrekt?

Skrevet

Man burde helt klart bestemme selv/ velge selv hvor man vil dra!

Men vanskelig for dem som ikke har et rygt og godt ego, eller hav det kalles. Hvis man er "avhengig", utrygg, usikker, liten tro på seg selv, osv, osv, er det ikke alltid like lett å velge. Heller ikke riktig vei.

Gjest busy beate
Skrevet

Det er greit å ha en viss formening om hvor en vil eller bør dra, og så handle deretter. Det er nå i alle fall min efaring.

Herr psykiateren bør dra dit det er mest hensiktsmessig å dra. Hvor det er vet jeg ikke, men jeg ønsker god reise.

Til sist vil jeg bare minne om at det er viktig å huske å ta pillene sine til rett tid;)

Gjest Det du vil frem til da???
Skrevet

Interessant athos.

Så hvis du har tenkt deg til Fredrikstad, og toget til Bergen blir ropt opp i spor 3, så tenker du omtrent slik: "Bergenstoget vil ikke bringe meg dit jeg har tenkt meg i dag, så det velger jeg å ikke bli med"?

Ingen har noen garanti for hva fremtiden bringer?????

Skrevet

Ingen har noen garanti for hva fremtiden bringer?????

Nei, det er ikke det jeg vil frem til. Dog har du rett i ditt utsagn.

Skrevet

Interessant athos.

Det stemmer.Jeg må ha det riktige klarsignalet på at jeg er på rett vei før jeg velger å sette meg på toget ja.

Skrevet

Det stemmer.Jeg må ha det riktige klarsignalet på at jeg er på rett vei før jeg velger å sette meg på toget ja.

Utmerket!

Du bestemmer selv, og du går på det toget som fører deg dit du vil den dagen :-)

Skrevet

Det går alltid et tog, men det står alltid en gressklipper.

Skrevet

Men hva gjør en når en finner ut at toget man har tatt, viser seg å være helt feil, og du står på endestoppet, liten, alene og redd? Og det viser seg at du tar feil tog gang på gang... hva gjør du da?

Gjest busy beate
Skrevet

Men hva gjør en når en finner ut at toget man har tatt, viser seg å være helt feil, og du står på endestoppet, liten, alene og redd? Og det viser seg at du tar feil tog gang på gang... hva gjør du da?

Forbereder seg bedre neste gang.

Skrevet

''Men hva gjør en når en finner ut at toget man har tatt, viser seg å være helt feil, og du står på endestoppet, liten, alene og redd? Og det viser seg at du tar feil tog gang på gang... hva gjør du da?''

Legger seg på skinnegangen og venter på neste tog? ;-)

Skrevet

Jeg kan ikke velge et tog som ikke tar meg dit jeg skal.

Skrevet

Jeg kan ikke velge et tog som ikke tar meg dit jeg skal.

Supert. Takk for at du hjalp meg athos :-)

Nå skal vi bruke dette til å tenke litt rundt begrepet bekymring. Svært mange av de som bruker dette forumet bruker mye tid i livet sitt på å bekymre seg.

Mange sier faktisk at det er gruingen/bekymringen som er det verste - verre enn det de egentlig gruer seg for.

ff (framhald fylgjer)

Skrevet

Det er lov å spørre andre om veien.

Skrevet

Så du står der og lurer på hvor du skal dra? Gått deg vill?Kanskje snu nesen imot nord? ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...