Gå til innhold

Oslo S..

Nils Håvard Dahl, psykiater

Anbefalte innlegg

Gjest trist jente
Skrevet

På en fin dag uten planer: Jeg hopper på et tog som går en plass jeg aldri har vært før. Så tar jeg en kaffe der jeg kommer, eller ser på havet og skriver litt.

Deretter reiser jeg tilbake.

Mvh

imponerende NHD!! denne var finurlig og meget konstruktiv. jeg må innrømme at jeg begynner å endre syn på deg.

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Nils Håvard Dahl, psykiater

9

• florista

3

• Lotte :o)

3

• Bookworm

3

Gjest PsykiatereKanVæreOnde
Skrevet

Hvilken ekstraordinær obeservasjon!

• 4 år senere...
Madelenemie
Skrevet

Fra Oslo S går det tog til mange ulike destinasjoner......

Hei!

Du er nok en poet der inne.

De tenker på sånne rare og allminnelige ting.

Jeg tenker så konkret og vanlig at det er så konkret og vanlig at andre tror jeg er poet, filosof eller spesielt smart :-D forsinket prosisering er et pluss for poeter, filosofer og andre raringer også, Og det når man bare sier en så enkel betraktning som ikke forutsetter skolegang.

Det er merkelig?

AnonymBruker
Skrevet

Interessant athos.

Så hvis du har tenkt deg til Fredrikstad, og toget til Bergen blir ropt opp i spor 3, så tenker du omtrent slik: "Bergenstoget vil ikke bringe meg dit jeg har tenkt meg i dag, så det velger jeg å ikke bli med"?

Har jeg forstått deg rimelig korrekt?

skal du til Fredrikstad så må du ta toget som går til Halden og det går som oftest på spor 18/19 :P  vis du trenger hjelp til å finne riktig tog NHD så jobber det folk på Oslo S som kan hjelpe "gamle" forvirra menn. i tilegg har dem den store tavla hvor alle togene står

Anonymous poster hash: 45824...689

psychotique
Skrevet

I det siste har jeg ikke tenkt så mye over hvilket tog jeg skulle ta, men bare hoppet på den første og beste. Det ble et friskt pust med nye opplevelser, nye vennskap og mange intrykk. Tror det kan være bra å ikke gruble for mye men bare hoppe i det. Være litt spontan.

Skrevet

"Nøden på Oslo S" av Nils Håvard Dahl...

#NordiskRådsLitteraturpris

Skrevet

Takketakk :) Jeg har nå bestilt kinamat som snart dukker opp på døren. Jeg valgte faktisk bort tanken på å lage kvelds også, da den var litt slitsom hehe. Det andre du er inne på velger jeg også å utsette da tanken ikke frister. Jeg skal se finalen i Paradise Hotel og legge meg til å sove etterpå. Tanken om å våkne frisk og uthvilt i morgen frister mer enn mmmmm akkurat nå ;) Jeg ser at jeg nå har blitt en racer på å velge bort alt jeg ikke ønsker å legge ned energi på og legger energien på det jeg selv vil legge den på, altså slappe av. Detta funker gitt og det til det beste for meg ;)

Jeg begynte å lese gjennom tråden nå når den kom frem igjen, og selv om jeg ikke vet om sulusa er her lenger ønsket jeg å kommentere siste setningen. Er det det beste for deg over lang tid? Hvordan påvirkes andre av dine valg? Det er ikke alltid det beste det som føles slik her og nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...