Gå til innhold

Charlotte Isabel Hansen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er akkurat ferdig med boka Charlotte Isabel Hansen, av Tore Renberg, LIkte den knallgodt! Har nå lest alle tre bøkene om Jarle Klepp, og etter min smak blir de bedre og bedre for hver bok :-)

Har to bøker på leselista nå - Havfruestolen av Sue Monk Kidd (?) og Hodejegerne av Jo Nesbø.

Er de verd å lese?

Skrevet

Havfruestolen er verdt å lese. Hodejegerne var helt grei syns jeg. Ikke like bra som andre Nesbø-bøker.

Skrevet

Havfruestolen er verdt å lese. Hodejegerne var helt grei syns jeg. Ikke like bra som andre Nesbø-bøker.

Takk - da begynner jeg på Havfruestolen!

Nå MÅ jeg i seng!

Skrevet

Takk - da begynner jeg på Havfruestolen!

Nå MÅ jeg i seng!

Det må visst jeg også! Godnatt! :o)

Gjest trist jente
Skrevet

Havfruestolen er bra synes jeg, også bienes hemmelige liv av samme forfatter. Hodejegerne hadde jeg ikke sansen for, men Harry Hole bøkene er jeg kjempefan av. Charlotte Isabel Hansen likte jeg også kjempegodt.

Skrevet

Bienes hemmelige liv av Sue Monk Kidd var nydelig synes jeg, Havfruestolen var i overkant klissete og usannsynlig for meg...

Skrevet

Bienes hemmelige liv av Sue Monk Kidd var nydelig synes jeg, Havfruestolen var i overkant klissete og usannsynlig for meg...

Jeg har lest Bienes hemmelige liv, og håpet at Hvafruestolen var like god?

Skal avgi rapport når jeg er ferdig :-)

Skrevet

Havfruestolen er bra synes jeg, også bienes hemmelige liv av samme forfatter. Hodejegerne hadde jeg ikke sansen for, men Harry Hole bøkene er jeg kjempefan av. Charlotte Isabel Hansen likte jeg også kjempegodt.

Takk for innspill! Jeg har lest alle Harry Hole bøkene, og har fått med meg at Hodejegerne ikke er med ham - men jeg gir den en sjanse likevel :-)

Skrevet

Takk for innspill! Jeg har lest alle Harry Hole bøkene, og har fått med meg at Hodejegerne ikke er med ham - men jeg gir den en sjanse likevel :-)

Jeg likte hodejegerne godt, i hvert fall!

Skrevet

Jeg likte hodejegerne godt, i hvert fall!

Bra! Gleder meg til den!

Skrevet

Havfruestolen er nydelig!!! Har ikke lest Nesbø sin.

Jeg likte også bøkene om Jarle Klepp. Synes Charlotte Isabel Hansen var den som var minst bra. Ønsker meg den 4. boka i julegave :)

Skrevet

Jeg har lest Bienes hemmelige liv, og håpet at Hvafruestolen var like god?

Skal avgi rapport når jeg er ferdig :-)

''Jeg har lest Bienes hemmelige liv, og håpet at Hvafruestolen var like god?''

Jeg synes ikke det og jeg har anbefalt Biene til mange og har enda til gode å høre om noen som ikke likte den, Havfruestolen derimot er det flere som ikke synes så mye om.

Skrevet

Jeg likte ikke så godt Charlotte Isabel Hansen som de andre to, men uansett bra lesing.

Havfruestolen var en grei bok, men ikke mer. Jeg likte ikke Bienes hemmelige liv heller, jeg.

Akkurat nå leser jeg Bjørg Viks triologi om Elsi Lund. De har jeg ikke lest tidligere, men de er jo riktig bra.

Skrevet

Jeg likte ikke så godt Charlotte Isabel Hansen som de andre to, men uansett bra lesing.

Havfruestolen var en grei bok, men ikke mer. Jeg likte ikke Bienes hemmelige liv heller, jeg.

Akkurat nå leser jeg Bjørg Viks triologi om Elsi Lund. De har jeg ikke lest tidligere, men de er jo riktig bra.

Bjørg Vik triologien er bra ja :)

Skrevet

Oi, er Havfruestolen mer klissete enn Bienes hemmelige liv? Takk for advarsel, da ligger jeg laaangt unna.

Skrevet

Bjørg Vik triologien er bra ja :)

Det er bra, for den skal jeg snart begynne på ;O)

Skrevet

''Jeg har lest Bienes hemmelige liv, og håpet at Hvafruestolen var like god?''

Jeg synes ikke det og jeg har anbefalt Biene til mange og har enda til gode å høre om noen som ikke likte den, Havfruestolen derimot er det flere som ikke synes så mye om.

Nå har jeg lest Havfruestolen - og jeg gir den terningkast 3 eller 4. Den var litt treg fra begynnelsen, men kom seg litt etterhvert. Jeg ble litt grepet av "moralen" i fortellingen, og var ekstra glad for at jeg har min kjære ved min side, etter 18 år :-)

Skrevet

Nå har jeg lest Havfruestolen - og jeg gir den terningkast 3 eller 4. Den var litt treg fra begynnelsen, men kom seg litt etterhvert. Jeg ble litt grepet av "moralen" i fortellingen, og var ekstra glad for at jeg har min kjære ved min side, etter 18 år :-)

Liker du "Bokprogrammet" på NRK 1 på tirsdager? Jeg synes programlederen er fantastisk :-)

Skrevet

Liker du "Bokprogrammet" på NRK 1 på tirsdager? Jeg synes programlederen er fantastisk :-)

Jeg ser ekstremt lite på TV.,Har ikke hørt om det programmet.... :-(

Burde jeg skjemmes nå...?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...