Gjest prust Skrevet 4. september 2009 Skrevet 4. september 2009 Jeg er akkurat ferdig med boka Charlotte Isabel Hansen, av Tore Renberg, LIkte den knallgodt! Har nå lest alle tre bøkene om Jarle Klepp, og etter min smak blir de bedre og bedre for hver bok :-) Har to bøker på leselista nå - Havfruestolen av Sue Monk Kidd (?) og Hodejegerne av Jo Nesbø. Er de verd å lese? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 4. september 2009 Skrevet 4. september 2009 Havfruestolen er verdt å lese. Hodejegerne var helt grei syns jeg. Ikke like bra som andre Nesbø-bøker. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 4. september 2009 Skrevet 4. september 2009 Havfruestolen er verdt å lese. Hodejegerne var helt grei syns jeg. Ikke like bra som andre Nesbø-bøker. Takk - da begynner jeg på Havfruestolen! Nå MÅ jeg i seng! 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 4. september 2009 Skrevet 4. september 2009 Takk - da begynner jeg på Havfruestolen! Nå MÅ jeg i seng! Det må visst jeg også! Godnatt! ) 0 Siter
Gjest trist jente Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Havfruestolen er verdt å lese. Hodejegerne var helt grei syns jeg. Ikke like bra som andre Nesbø-bøker. Havfruestolen er bra synes jeg, også bienes hemmelige liv av samme forfatter. Hodejegerne hadde jeg ikke sansen for, men Harry Hole bøkene er jeg kjempefan av. Charlotte Isabel Hansen likte jeg også kjempegodt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Bienes hemmelige liv av Sue Monk Kidd var nydelig synes jeg, Havfruestolen var i overkant klissete og usannsynlig for meg... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Bienes hemmelige liv av Sue Monk Kidd var nydelig synes jeg, Havfruestolen var i overkant klissete og usannsynlig for meg... Jeg har lest Bienes hemmelige liv, og håpet at Hvafruestolen var like god? Skal avgi rapport når jeg er ferdig :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Havfruestolen er bra synes jeg, også bienes hemmelige liv av samme forfatter. Hodejegerne hadde jeg ikke sansen for, men Harry Hole bøkene er jeg kjempefan av. Charlotte Isabel Hansen likte jeg også kjempegodt. Takk for innspill! Jeg har lest alle Harry Hole bøkene, og har fått med meg at Hodejegerne ikke er med ham - men jeg gir den en sjanse likevel :-) 0 Siter
Mirabell Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Takk for innspill! Jeg har lest alle Harry Hole bøkene, og har fått med meg at Hodejegerne ikke er med ham - men jeg gir den en sjanse likevel :-) Jeg likte hodejegerne godt, i hvert fall! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Jeg likte hodejegerne godt, i hvert fall! Bra! Gleder meg til den! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Havfruestolen er nydelig!!! Har ikke lest Nesbø sin. Jeg likte også bøkene om Jarle Klepp. Synes Charlotte Isabel Hansen var den som var minst bra. Ønsker meg den 4. boka i julegave 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Jeg har lest Bienes hemmelige liv, og håpet at Hvafruestolen var like god? Skal avgi rapport når jeg er ferdig :-) ''Jeg har lest Bienes hemmelige liv, og håpet at Hvafruestolen var like god?'' Jeg synes ikke det og jeg har anbefalt Biene til mange og har enda til gode å høre om noen som ikke likte den, Havfruestolen derimot er det flere som ikke synes så mye om. 0 Siter
Lisabeth Skrevet 6. september 2009 Skrevet 6. september 2009 Jeg likte ikke så godt Charlotte Isabel Hansen som de andre to, men uansett bra lesing. Havfruestolen var en grei bok, men ikke mer. Jeg likte ikke Bienes hemmelige liv heller, jeg. Akkurat nå leser jeg Bjørg Viks triologi om Elsi Lund. De har jeg ikke lest tidligere, men de er jo riktig bra. 0 Siter
Elis31 Skrevet 6. september 2009 Skrevet 6. september 2009 Jeg likte ikke så godt Charlotte Isabel Hansen som de andre to, men uansett bra lesing. Havfruestolen var en grei bok, men ikke mer. Jeg likte ikke Bienes hemmelige liv heller, jeg. Akkurat nå leser jeg Bjørg Viks triologi om Elsi Lund. De har jeg ikke lest tidligere, men de er jo riktig bra. Bjørg Vik triologien er bra ja 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 6. september 2009 Skrevet 6. september 2009 Bienes hemmelige liv av Sue Monk Kidd var nydelig synes jeg, Havfruestolen var i overkant klissete og usannsynlig for meg... Oi, er Havfruestolen mer klissete enn Bienes hemmelige liv? Takk for advarsel, da ligger jeg laaangt unna. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 6. september 2009 Skrevet 6. september 2009 Bjørg Vik triologien er bra ja Det er bra, for den skal jeg snart begynne på ;O) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 12. september 2009 Skrevet 12. september 2009 ''Jeg har lest Bienes hemmelige liv, og håpet at Hvafruestolen var like god?'' Jeg synes ikke det og jeg har anbefalt Biene til mange og har enda til gode å høre om noen som ikke likte den, Havfruestolen derimot er det flere som ikke synes så mye om. Nå har jeg lest Havfruestolen - og jeg gir den terningkast 3 eller 4. Den var litt treg fra begynnelsen, men kom seg litt etterhvert. Jeg ble litt grepet av "moralen" i fortellingen, og var ekstra glad for at jeg har min kjære ved min side, etter 18 år :-) 0 Siter
Colette Skrevet 12. september 2009 Skrevet 12. september 2009 Nå har jeg lest Havfruestolen - og jeg gir den terningkast 3 eller 4. Den var litt treg fra begynnelsen, men kom seg litt etterhvert. Jeg ble litt grepet av "moralen" i fortellingen, og var ekstra glad for at jeg har min kjære ved min side, etter 18 år :-) Liker du "Bokprogrammet" på NRK 1 på tirsdager? Jeg synes programlederen er fantastisk :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 12. september 2009 Skrevet 12. september 2009 Liker du "Bokprogrammet" på NRK 1 på tirsdager? Jeg synes programlederen er fantastisk :-) Jeg ser ekstremt lite på TV.,Har ikke hørt om det programmet.... :-( Burde jeg skjemmes nå...? 0 Siter
Colette Skrevet 12. september 2009 Skrevet 12. september 2009 Jeg ser ekstremt lite på TV.,Har ikke hørt om det programmet.... :-( Burde jeg skjemmes nå...? Ja, egentlig :-) Hans Olav Brenner: http://www.aftenposten.no/kul_und/tv/article3012250.ece En stor programleder for alle som er interessert i litteratur. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.