Gå til innhold

Dømt til døden...

Gjest Håper noe blir gjort, og det SNART!

Anbefalte innlegg

Gjest Håper noe blir gjort, og det SNART!
Skrevet

Norge kan vel ikke bare godta dette? Håper de kan bli utlevert til Norge....

Om så med væpnet makt... Ingen fortjener dødsstraff, uansett hva de har gjort... :-(

Skrevet

Enig med deg,men er redd for at de må nok bli der i flere mnd.

Myndighetene er jo ikke av de raskeste til å få ut fingeren. :-/

Gjest høstløv
Skrevet

Sitat: "Om så med væpnet makt"

Dermed mener du at andre utenforstående skal sette livet sitt på spill?

Skrevet

Er det ingen som fortjener dødsstraff??? Uansett???

Dersom en person kidnapper barn, voldtar disse og misshandler "etter alle kunstens regler". Da synes jeg faktisk at denne personen fortjener dødsstraff!!! En slik person bør ikke gå løs i Norge!!!

(Tatt helt ut fra sammenhengen i denne saken)

Skrevet

''Norge kan vel ikke bare godta dette? Håper de kan bli utlevert til Norge....

''

Det er nok ikke slik at Norge kan kreve dem utlevert, uansett dom de får.

Skrevet

''Norge kan vel ikke bare godta dette? Håper de kan bli utlevert til Norge....

''

Det er nok ikke slik at Norge kan kreve dem utlevert, uansett dom de får.

Ups, så først nå at de virkelig var dømt til døden, men det var jo ikke akkurat overraskende.

Gjest Ikkeheltenig, nei
Skrevet

''Om så med væpnet makt...''

Jaha??

At disse to har vært ute på ett eller annet de ikke ville gjort i Norge kan man vel være tilbøyelig til å tro, og jeg synes ikke Norge skal gripe inn med annet enn diplomatiske midler.

De gutta der visst utmerket godt hvilket land de valgte å bedrive sine forretninger i, og risikoen - vel, den har vel kommet for en dag nå.

Skrevet

Dersom en person kidnapper barn, voldtar disse og misshandler "etter alle kunstens regler". Da synes jeg faktisk at denne personen fortjener dødsstraff!!! En slik person bør ikke gå løs i Norge!!!

Nei, jeg syns dødsstraff for slike ting er for lettvint. La dem råtne i cella på livsstid.

Skrevet

Synes de slipper billig unna jeg da.. Fortjener heller livstid, og ha et helvette i fengsel og bli plaga så lenge de lever. Ja, det mener jeg virkelig! Jeg ville heller dødd enn å sitte i fengsel på livstid.. De burde få smake sin egen medisin, øye for øye.. Særlig når det gjeler barn. Skulle kutta av dem utstyret og hengt dem opp i balla, og alle som ville ha seg med dem i fengselet kunne ta for seg. *hisser seg ikke opp nå vel* Hmm... :)

Skrevet

Synes de slipper billig unna jeg da.. Fortjener heller livstid, og ha et helvette i fengsel og bli plaga så lenge de lever. Ja, det mener jeg virkelig! Jeg ville heller dødd enn å sitte i fengsel på livstid.. De burde få smake sin egen medisin, øye for øye.. Særlig når det gjeler barn. Skulle kutta av dem utstyret og hengt dem opp i balla, og alle som ville ha seg med dem i fengselet kunne ta for seg. *hisser seg ikke opp nå vel* Hmm... :)

Livstid i norsk fengsel er nok ikke helt som du beskriver. Om noen år kan de være naboen din - etter ferdig soning....

Helt greit at du hisser deg opp når jeg provoserer på den måten:-)

Skrevet

Nei, jeg syns dødsstraff for slike ting er for lettvint. La dem råtne i cella på livsstid.

Det er jo ikke noe alternativ her i norge. Om noen år kan de være naboen din...

Synes dødsstraff da er greit. Jeg synes ikke at dette er noe Norge bør bruke penger på. (For det er faktisk dyrt å ha folk i fengsel)

Skrevet

Synes dødsstraff da er greit. Jeg synes ikke at dette er noe Norge bør bruke penger på. (For det er faktisk dyrt å ha folk i fengsel)

Jeg vil eller ha disse guttene som nabo enn den naboen som jeg har nå. :-/

Gjest Er nå alltid min mening
Skrevet

Bedre at en skyldig går fri , enn at en uskyldig blir dømt.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Væpnet makt?!? Mener du virkelig at Norge skal starte krig mot Kongo pga disse to? *Sjokkert*

Skrevet

Kanskje Lars Monsen kan redde dem... frakte dem gjennom jungelen...

Fælt å måtte le i en såpass alvorlig sak, men jeg gjorde det likevel akkurat nå:-)

Skrevet

Kanskje Lars Monsen kan redde dem... frakte dem gjennom jungelen...

*hehe*

Skrevet

Jeg vil eller ha disse guttene som nabo enn den naboen som jeg har nå. :-/

Huff... han må være ille.

Skrevet

Dødsstraff er jo ikke noe alternativ i Norge nå det heller.

Skrevet

Akkurat det samme jeg mener!

Skrevet

Det hadde ikke gjort meg noe å ha en av disse som naboer. Det finnes da mange verre..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...